לוגו חדש סמל שקוף

האתגר הגדול ביותר בהטמעת מערכת CRM

בניית דפי נחיתה

מערכת ניהול לקוחות, לידים וקמפיינים יכולה לשנות את שגרת העבודה ואת תהליכי השיווק והמכירות בכל עסק. בזמן ההטמעה של מערכות CRM לעסקים מתגלים אתגרים ויש צורך בכל מיני תהליכים שיהפכו את המערכת למותאמת באופן פרטני לחברה, לארגון או לעסק. 

מהם האתגרים הגדולים בהטמעת מערכת CRM ואיך אנחנו מטפלים בהם ביעילות? במאמר זה נסקור כמה אתגרים שמתחברים להטמעת המערכת ונסביר איך אפשר לעבור את תהליך ההטמעה באופן קל, פשוט והכי אוטומטי. 

הכרות עם הפונקציות השונות

האתגר הגדול ביותר בהטמעת מערכת CRM הוא הכרות עם מגוון הפונקציות והאפשרויות השונות שמציעה מערכת מתקדמת כמו FixDigital. המערכת מאפשרת מגוון גדול מאד של פעולות ויישומים שעוזרים בשיפור תהליכי ניהול לקוחות, בשיפור הקמפיינים השיווקיים ובטיפול בלידים שמגיעים. 

מחיבורים לרשתות החברתיות, למייל, לוואטסאפ, למערכת דפי נחיתה ועד לפונקציות כמו סליקה או מספרים וירטואליים חשוב להכיר את כל הפונקציות שהמערכת מאפשרת כדי לעשות הטמעה מותאמת ומדויקת לצרכי העסק. 

אינטגרציות עם ממשקים נוספים בשימוש העסק

אתגר נוסף בהטמעת מערכות CRM הוא החיבור למערכות וכלים שונים שהעסק משתמש בהם ובעצם ליצור אינטגרציות בין המערכת ובין שאר המערכות. זהו תהליך ייעול חשוב שמאפשר להפוך תהליכים כמו ניהול לידים ולקוחות להרבה יותר קלים ופשוטים.

מערכת CRM לעסקים כמו זו שאנחנו מציעים מתחברת למגוון עצום של כלים ומערכות, ביניהם אי מייל, רשתות חברתיות, אתר האינטרנט, וואטסאפ, מספרים וירטואליים, מערכות הסליקה והנהלת החשבונות, מערכות הדיוור ועוד. 

תהליך האינטגרציה כיום הוא הרבה יותר פשוט ממה שהיה בעבר וכיום מערכות CRM מוטמעות בקלות ומתחברות לממשקים השונים בקלות, תוך כמה צעדים פשוטים. 

שאיבת נתונים ועבודה ראשונית עם איסוף נתונים

איסוף נתונים הוא פונקציה קריטית בתוך מערכת CRM כמו fixdigital. המערכת מאפשרת לשאוב דאטה שעוזר לשפר ניהול קמפיינים ולהפוך אותם לאיכותיים ורווחיים יותר. הדאטה מגיעה ממערכות הקמפיינים, הרשתות החברתיות, שיחות הטלפון המתועדות במערכת, פיקסל באתר והודעות וואטסאפ. 

ההסתגלות לשימוש בנתונים היא חלק מההטמעה של המערכת, כאשר במערכת כמו שלנו הנתונים מופיעים על דשבורד על המסך ומאפשרים קריאה נוחה וקלה של כל הדאטה. ההטמעה כוללת בעצם התאמה של הדשבורד ושל מערכת הדוחות לפי הנתונים הדרושים לחברה או לעסק. התהליך הזה עוזר לנהל לידים וקמפיינים בדרך הרבה יותר פשוטה וקלה, תוך שימוש בנתונים חשובים. 

הדרכת עובדים והסתגלות לעבודת צוות מול המערכת

עוד אתגר הקיים בתהליך ההטמעה של מערכות CRM לעסקים הוא החיבור בין כל המחלקות והעובדים שהולכים לעבוד עם המערכת באופן שוטף. כאשר המערכת היא איכותית ויש בה פונקציות שיוצרות תהליכי עדכון אוטומטיים, הצגת נתונים באופן שוטף, חיבורים ואינטגרציות בין מערכות שונות בעסק, התהליך הזה הרבה יותר פשוט וקל. בין אם מדובר במי שאחראי על ניהול קמפיינים או במי שמנהל שיחות מכירה מול הלקוחות, הכל מעודכן בצורה שוטפת במערכת וניתן לראות בכל רגע נתון את מצב הלידים והטיפול בלקוחות. 

חשוב להדריך את העובדים על המערכת ולשקף להם את כל האפשרויות המותאמות לתפקיד שלהם בחברה. ובנוסף, להסביר על האינטגרציות והחיבורים למחלקות ולתפקידים אחרים בתוך העסק, כדי להבין איך ליצור מנגנון משומן של עדכון ושיתוף פעולה, באופן הכי קל, אוטומטי ופשוט. 

הטמעת מערכת CRM חדשה אמנם מחביאה בתוכה כמה אתגרים בסיסיים, אבל אלו מתפוגגים אחרי התאמה ואפיון מדויק של צרכי העסק והחברה ואחרי כמה פעולות פשוטות של אינטגרציה וחיבורים. לאחר מכן, ההסתגלות של העובדים לעבודה שוטפת ונוחה היא מהירה ופשוטה. 

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content