לוגו חדש סמל שקוף

חיבור נכסים דיגיטליים קיימים למערכת אחת

לקוחות הם המשאב היקר ביותר לכל עסק, גם הלקוחות הקיימים וגם הפוטנציאליים. אם בעבר הקשר עם הלקוחות היה במפגש פנים מול פנים, כיום הוא בעיקר דיגיטלי, כאשר הוא מסתמך על פתרונות מתקדמים למעקב אחר הלקוחות. לאור כך, על מערכת CRM מודרנית ומתקדמת להציע פתרון כולל, בדמות חיבור נכסים דיגיטליים קיימים למערכת אחת – באופן שמאפשר ליצור ולנהל את תהליכי המכירה מהרגע בו הליד מתקבל ועד לפגישה ולסגירת העסקה.

תהליך ניהול נכון של מחלקה דיגיטלית

מחלקות דיגיטליות כיום מורכבות מהון אנושי ומנכסים דיגיטליים. אם שני אספקטים אלו אינם מנוהלים באופן יעיל, לידים רבים עלולים להתפספס. בבואנו לדון בניהול מחלקה דיגיטלית, ראשית על אמצעי הניהול להציג באופן ברור את כל הפניות לעסק – משיחות שלא נענו ועד התפתחות הקשר עם הלקוח והשלמת עסקאות מולו. כמו כן, כאשר נציג מטעם החברה פונה ללקוח או להיפך, על הנציג להחזיק בכל המידע האפשרי העומד לרשותו בדבר האינטראקציות הקודמות מול הלקוח.

ניהול נכון של מחלקה דיגיטלית יכלול מערכת ניהול לידים הממצה כל קמפיין פרסומי ופניה של לקוח למערכת, מכל הנכסים הדיגיטליים ובמגוון רחב של אמצעי תקשורת. ניהול כזה מייעל ומוביל לאופטימליות של ניהול הלקוחות בארגון ומספק את התמונה העדכנית ביותר של קשרי הלקוחות.

מערכת CRM בעברית תאפשר לכל מורשה בעסק לצפות ולנתח את הנתונים, לנהל קמפיינים לקידום המכירות, להפיק מסמכי מכירה ולהעביר ללקוחות את הצעת המחיר המשתלמת ביותר, שגם תמקסם את האפשרות לבצע עסקה.

מעקב אחר פעילות המחלקה באמצעות חיבור הנכסים למערכת אחת

ניהול דיגיטלי אפקטיבי ויעיל מתחיל במעקב אחר פעולות המחלקה באמצעות חיבור הנכסים למערכת אחת, אשר מפיקה דוחות ומציגה את הנתונים באופן הברור ביותר. מערכת CRM מומלצת לניהול עסק במאה ה-21 תהיה כזו שתעמיד לרשותו כלים לניהול לידים משלב יצירת הקשר הראשוני ועד לביצוע העסקה, תוך מתן מידע מלא בזמן אמת אחר הקשר עם הלקוח.

המערכת צריכה לספק את מקסימום המידע הדרוש עבור העסק: עליה להציג את מספר הפניות לעסק בכל מדיה אפשרית על פי תקופות, לאפשר בחינה של אילו לידים הגיעו מפייסבוק, אילו מיוטיוב, מאתר העסק או מדפי נחיתה או מטאבולה, לדוגמה. המערכת תבצע השוואה בין הלידים השונים ותבחן איזה מקור הניב את התועלת הרבה ביותר – ואף תספק פילוחים מורכבים כמו קהלי יעד, מילות מפתח ועוד.

חיבור הנכסים למערכת אחת מאפשרים לא לפספס אף לקוח, ניתן להתמקד באמצעותה בלקוחות הרלוונטיים ביותר, לשלוח מיילים מובנים ולקבל דוחות ורשימות של הלידים בכל זמן נתון. כאשר כל המערכת מנוהלת תחת קורת גג אחת העבודה על ניהול הלידים וקשרי הלקוחות הופכת קלה במיוחד, אך גם יעילה מבחינת הגדלת ההכנסות ומקסום האפשרות ליצור קשר עם לידים איכותיים.

פיקס דיגיטל המערכת המאפשרת חיבור של כל הנכסים הדיגיטליים הקיימים למערכת אחת

מערכת ה-CRM של פיקס דיגיטל מחברת את כל נכסי הדיגיטל הקיימים למערכת אחת. היא מסייעת לפשט את הליך הסקת המסקנות, מדברת בתוצאות תוך חתירה מתמדת ליצירת פגישות ועסקאות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד. היכולת ליהנות ממערכת שמנהלת את קשרי הלקוחות באופן דיגיטלי וברור חוסכת לארגונים ועסקים אלפי שקלים בניהול קמפיינים, מובילה לתוצאות בזמן הקצר ביותר ומאפשרת הגדלה של עד 25% באינטראקציות מוצלחות עם הלקוחות.

פיקס דיגיטל מעמידה לרשותך מערכת ניהול שמראה בזמן אמת את כל הנתונים על הנכסים הדיגיטליים שלך, להם העסק שלך זקוק כדי לנסוק: מתי לקוחות יוצרים עם העסק קשר, איך הם עושים זאת, איזו פלטפורמה היא המוצלחת ביותר לפרסום ואילו לקוחות הבשילו לפגישה.

ניהול דיגיטלי ממוקד יסייע לך לשלוט בהליכי העבודה, להגדיל הכנסות ולנהל קמפיינים אפקטיביים. נציגינו ישמחו לספק לך פרטים נוספים!

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content