לוגו חדש סמל שקוף

יצירת מספרים וירטואליים לערוצי פרסום שונים

הם איתנו בכל רגע נתון. מקימה ועד לשינה ויש מי שהטלפון מלווה אותו גם למקלחת. את הנכס הזה חובה לנצל לטובת העסק שלך. בעידן שבו המידע זורם ללא הרף וכלי התקשורת העיקרי הוא הטלפון, ניצול המשאב הזה לטובתך הוא הכרחי.

מה הם מספרים וירטואליים לערוצי פרסום שונים וכיצד ישפרו את המכירות שלך?

הייחוד במספרים וירטואליים טמון במספרי טלפון ייעודיים. בכל קמפיין שיווקי שלך יופיע מספר טלפון משלו, כך שכל שיחה נכנסת הופכת מזוהה וניתן לדעת מה מקורה. כך נדע אם אדם התקשר לאחר שנתקל במודעה שלך בפייסבוק במסגרת קמפיין פרסומי, הגיע מדף נחיתה או ישירות מהאתר.

מערכת יצירת מספרים וירטואליים מספקת לך מספרים וירטואליים שונים לכל מטרה: מספר לאתר (או כמה מספרים לפי לצורך), מספר לבאנר פרסומי, לעמוד נחיתה, לקמפיין בפייסבוק, לאינסטגרם וכדומה.

לא נכון לשאול את הלקוח מה הוביל אותו אלייך ולכן חשוב שתהיה לך יכולת לדעת מה הניע אותו לפעולה: איזה ערוץ פרסום שנקטת היה הכי יעיל.

מה היתרונות במערכת מספרים וירטואליים?

ממשק טכנולוגי יעיל עם מערכת Fix Digital CRM

המספרים הוירטואליים הממוקדים בערוצי פרסום שונים יעניקו לך מידע יקר, אך למען ניהול איכותי והעצמת רווחים, חשוב שהידע יישמר בצורה יעילה ומסודרת. הממשק החכם אשר Fix Digital CRM תעמיד לרשותך הופך אוטומטית כל שיחה >> לליד במערכת. הזנת הליד למאגר מבטיחה למעשה מעקב וטיפול יעיל.

שילוב בין טכנולוגיה חדשנית למספרים וירטואליים מותאמים לכל ערוץ פרסומת זו הדרך שלך לאפיון מדויק של כל הפניות והצרכים שלך העסק. התוצאה: חיסכון בזמן וכסף והגדלת רווחים מפרסום ממוקד ויעיל.

מערכת Fix Digital CRMמותאמת לצרכי העסק שלך ומגדילה רווחים

חברת Fix Digital מומחית בהתקנה והטמעה של מערכת CAM ויצירת מספרים וירטואליים לערוצי פרסום שונים למען שדרוג מכירות בחברות, ארגונים ועסקים. אנו נתאים עבורך את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלך לפי צרכיך, נספק שירותי ייעוץ, הכוונה והטמעה. למידע נוסף, ניתן כבר עכשיו ליצור איתנו קשר. אנשי המקצוע המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותך!

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content