לוגו חדש סמל שקוף

מערכות טכנולוגיות מתקדמות

להגיע לעבודה, לפתוח את המחשב ולראות רשימה ארוכה ומפורטת של לקוחות פוטנציאלים מכווני עסקה, נשמע כמו חלום? עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות זה אפשרי!

בעידן בו הטכנולוגיה לא חודלת מלהתפתח, תרומתה מתפרסת לתחומים רבים וביניהם תחום המכירות. מערכות טכנולוגיה מתקדמות מסייעות למיקסום תהליכי מכירה ושמירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים לרבות פעולות הקשורות בניהול לידים, הקמת אוטומציות ועוד..

חשוב לזכור כי מערכות טכנולוגיות אינן מהוות תחליף לתהליכי המכירה המתבצעים על ידי אנשי מכירות, אלא תומכים בהם ומשמשים ככלי לניהול נכון של התהליך.

מדוע חשוב להיעזר במערכות טכנולוגיות בתהליך המכירה?

אף שבעבר פגישה עסקית מוצלחת ושיחת פולו אפ מעשירה, היו מספיקות כדי לסגור עסקה ולהשלים תהליך מכירה, היום זה כבר לא מספיק. אנו חיים בעידן בו הלקוח מודע למתחרים בכל תחום ויכול בקלות למצוא את המענה במקומות אחרים ולכן המציאות מחייבת תהליכים מלאים ומפורטים יותר, החל מגיוס לידים חדשים ויצירת שלבי מכירה עם לקוחות באמצעות אינטראקציות עקביות. לכן, בשביל להגדיל את מחזור המכירות החודשי כל ארגון או חברה חייבים לרכוש ידע, מערכות ומיומנויות טכנולוגיות כדי ליהנות מההצלחה של תהליך המכירה.

על מנת ליהנות מלידים איכותיים יש ליצור מודולים המובססים על טכנולוגיות אינטרנטיות חדישות המסייעות ביצירה ושימור של לקוחות. בעזרת מודולים אלו תוכלו לאתר קשרים עסקיים רלוונטיים ולבסס קשר אישי מקצועי ראשוני מול הלקוח באמצעות אוטומציות והתראות חכמות.

מערכות טכנולוגיות מתקדמות

מודלים עיקריים במערכות טכנולוגיות

לסיכום, אלו היתרונות הבולטים בשימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות:

פיקס דיגיטל - מערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול תהליכי מכירה

פיקס דיגיטל הנה מערכת חכמה המסייעת ביצירת תהליכי מכירה אוטומטיים לרבות: ניהול לידים, ניהול קשרי לקוחות, מעקב אחר תהליכי מכירה ועוד. כל זאת באמצעות ממשק קל ונוח לתפעול המציג את כל הנתונים הרלוונטיים במסך אחד.

בפיקס דיגיטל תוכלו לנהל את המחלקה הדיגיטלית של הארגון על כל רבדיה החל מהקמת קמפיינים בערוצי המדיה השונים וביצוע אופטימיזציה ועד לניתוח נתונים באמצעות דשבורדים חכמים המסייעים בהסקת מסקנות וקבלת החלטות בהתאם.

בין המודולים המוצעים במערכת של פיקס דיגיטל:

מערכות מתקדמות
מערכת טכנולגית מתקדמת

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content