לוגו חדש סמל שקוף

מערכת אחת לניהול השיווק והמכירות – האם זה אפשרי?

בעסק מתבצעים תהליכים מגוונים של תקשורת מול קהל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים – שיווק, מכירות, מתן שירות ועוד. ככל שקהל הלקוחות גדל, כך עולה הצורך במערכות שיסייעו לנהל את התהליכים הללו.
בשוק קיימות מערכות CRM שונות לשימושם של עסקים, אבל נשאלת השאלה האם אפשר להסתפק רק במערכת אחת שתספק את כל צרכי העסק. במלים אחרות: האם ניתן למצוא בשוק מערכת אחת שמאפשרת בקלות וביעילות גם לאסוף ולנתח נתוני שיווק ומכירות לצורכי אופטימיזציה וגם לנהל תקשורת מקצועית שירותית עם הלקוחות?
ארגונים רבים הפועלים עם שתיים או שלוש מערכות ניהול ממוחשבות מנסים כל העת למצוא את המערכת האחת שתרכז תחת קורת גג אחת את כל פעילויות החברה מול קהל לקוחותיה. המערכת הזאת צריכה לתת מענה מושלם לצרכים בכל אחת מהפעילות – שיווק, מכירה ושירות, וגם ליצור סינרגיה ביניהם תוך סינכרון מלא כדי שכל הדאטה תהיה זמינה תמיד לכל המעורבים, כמובן על פי רמת ההרשאה, למעקב, להסקת מסקנות וליישומן בפועל.

הרבה תהליכים, מערכת אחת

מערכת פיקס דיגיטל CRM היא פיתרון כזה. המערכת הכוללת ממשק בשפה העברית מאפשרת איסוף דאטה מכלל ערוצי השיווק – מקמפיינים דיגיטל דרך אמצעי מדיה מסורתית כמו טלוויזיה ושילוט חוצות ועד לפניות אורגניות דרך האתר ואפילו המלצות מפה לאוזן. המערכת מאפשרת חיבור לכל ערוצי הדיגיטל כך שכל קמפיין שעולה בערוצי המדיה החברתית או בגוגל מתממשק אוטומטית למערכת, מקבל מספר טלפון מנתב משלו ומאפשר מעקב אחר כל התוצאות והנתונים בזמן אמת.
עם קבלת הפנייה היא עוברת לממשק המכירות שבמערכת, שם איש המכירות מעדכן את פרטי השיחה עם הלקוח הפוטנציאלי, מציין את סטטוס המכירה, אם נקבעה פגישה, אם צריך לחזור ללקוח במועד או אם הלקוח לא רלוונטי, ורושם לעצמו במידת הצורך תזכורת אוטומטית להמשך טיפול עד לסיום שלבי הטיפול באותו לקוח. המערכת כוללת גם אוטומציות של משלוח הודעות ב-SMS, בווטסאפ או במייל לשיפור התקשורת עם הלקוחות.

השלם הוא יותר מסכום חלקיו

הסינרגיה בין מערך השיווק למערך המכירות מתבצעת כך שאנשי השיווק יכולים תמיד לדעת בממשק נוח וידידותי של גרפים מאירי עיניים מה אחוז הפגישות והעסקאות מכל קמפיין וקמפיין. היכולת של אנשי השיווק לראות מה סטטוס הטיפול בכל ליד וליד מאפשרת להם לדעת בדיוק מאיזה קריאייטיב בקמפיין הגיעו הלידים הטובים ולבצע כל העת אופטימיזציה מתמדת.

אינטרקציה שמאפשרת יכולות חדשות

בפיקס דיגיטל CRM, החיבור בין הפונקציות השונות לכדי מערכת אחת, לא רק שנעשה בצורה אינטגרטיבית, הוא גם מאפשר לאנשי השיווק דרכי פעולה חדשות. לדוגמה ניתן בלחיצת כפתור ליצור קובץ מרשימת קובעי הפגישות שנצברו במערכת, להשתמש בו לשיווק מחדש או ליצירת קהלים דומים בפייסבוק על מנת לקבל עוד פניות איכותיות.

פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל

חברתנו חרטה על דיגלה להיות המובילה בהנגשת עולם הדיגיטל לבעלי עסקים, להעניק למשרד הדיגיטל את השליטה על התקציב הפרסומי ולנווט את הקמפיין למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירה, כמו פגישות ועסקאות.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content