לוגו חדש סמל שקוף

בניית דפי נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד אותו מקימים על מנת שגולשים “ינחתו” בו דרך קישורים שונים באינטרנט, במיוחד באמצעות קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק. בניגוד לאתר שלם בו יש כמה דפים ומלל רב על העסק ואודותיו, דף הנחיתה מרכז בדף אחד את כל המידע הראשוני תוך עידוד הגולשים להשאיר את פרטיהם או לבצע פעולה ספציפית אחרת. בקצרה, תפקיד דף הנחיתה הוא להעביר לגולשים מסר ברור, להניע אותם לפעולה וגם לתת להם את התחושה שהגיעו למקום הנכון אותו חיפשו.

ישנן לא מעט חברות המתמחות בבניית דפי נחיתה, אך עסקים רבים מחפשים אחר דרך יעילה וזולה בהרבה ליצור את הדף, בלי לוותר על איכותו. חברת פיקס דיגיטל יצרה את הפלטפורמה המדויקת עבור עסקים אלו, תוך שימוש בכלים ופיצ’רים שהופכים את דף הנחיתה לכלי שימושי בניהול לידים.

השימוש בדפי נחיתה

כאמור, דפי נחיתה הם מעין אתר אינטרנט ממוקד מטרה ומיועד לקהל יעד מסוים, למסר ספציפי ולהנעה לפעולה. בניית דפי נחיתה נועדו ללכוד את תשומת לבם של הגולשים, תוך שימוש בטכניקות המביאות בחשבון את התנהגות הגולשים לאחר החשיפה לקמפיין. בשימוש נכון, מדובר על כלי שיווקי אפקטיבי במיוחד, שבאמצעותו ניתן להניע מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים ליצור אינטראקציה עם בית העסק או להשאיר את פרטיהם.

אין פלא, אם כך, שנעשה בו שימוש רב בעולם הקמפיינים הדיגיטליים ואין חולק על כך שדפי הנחיתה כבר הוכיחו את יעילותם. ואכן, כשמדובר על דפי נחיתה ניתן לבחור בכמה אסטרטגיות, למשל, לכל מוצר (שמצדיק זאת) אפשר להקים דף נחיתה וקמפיין משל עצמו, כך גם למבצעים מיוחדים ולקהלי יעד שונים ונפרדים. באופן כזה, ניתן למקד כל דף נחיתה באופן חד למטרה מסוימת, תוך העברת מסרים המניעים לפעולה המותאמים אישית לקהל היעד ולמוצר המסוימים.

דפי נחיתה בפיקס דיגיטל מגיעים בהתאמה אישית

מערכת פיקס דיגיטל מציעה מערכת לבניית דפי נחיתה באופן ידידותי למשתמש. לא מעט עסקים נמנעים מיצירת דפי נחיתה בשל העלויות הגבוהות שלהם ומורכבות בנייתם, אנו מציעים פתרון לשתי סוגיות אלו במערכת אחת.

נוסף על כך, פיקס דיגיטל היא מערכת CRM לניהול כל הלידים והלקוחות הפוטנציאליים הנכנסים מעמוד הנחיתה, כך שכל פנייה תקבל את המענה ההולם לה. דפי הנחיתה שלנו מציעים חיבור עם מערכת CRM בעברית, כך כל עובד יוכל לקבל גישה נוחה לניהול הלקוחות והלידים מדפי הנחיתה. ניהול ממוקד זה יסייע לייעל את תהליכי העבודה, לחסוך זמן ותקציבים ולהתאים את דפי הנחיתה באופן מדויק לקהלי היעד.

היתרונות בבניית דפי נחיתה בפיקס דיגיטל

מערכת בניית דפי הנחיתה של פיקס דיגיטל אינה מצריכה ניסיון או ידע כלשהו בתכנות. הבנייה הקלה ופשטות הניהול של דפי הנחיתה באמצעות המערכת מאפשרים לחסוך את הכספים המשולמים לחברות בניית אתרים. כמו כן, את דפי הנחיתה ניתן לבנות בעיצובים מזמינים וחדשניים בקלות רבה.

יתרונות נוספים לבניית דפי נחיתה באמצעות פיקס דיגיטל:

מערכת פיקס דיגיטל תחסוך לארגון שלך זמן רב וזאת בלי לוותר לרגע על איכות התוצאה הסופית המתקבלת. הדף האינטואיטיבי יהיה אפקטיבי, מניע לפעולה ומחובר אוטומטית למערכת CRM ולמייל, כדי שתהיה לעסק שלך שליטה מלאה על ממשק ניהול קשרי הלקוחות.

כל המידע על מערכת CRM לעסקים

כל מה שצריך לדעת על מערכת CRM לעסקים – כתבות, מוצרים, מאמרים ומידע מקצועי בנושא.
מתעניינים במערכת CRM לעסקים לעסק, לחברה או לארגון? כל המידע לפניכם.

CRM בעברית

מערכת CRM לעסקים ולמגזר הפרטי בעברית

מה זה CRM

כל מה שצריך לדעת על מערכת CRM לעסקים ולמגזר הפרטי

מערכת ניהול לידים

מערכת CRM לעסקים ולפרטי לניהול לידים וייעול תהליכים

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content