לוגו חדש סמל שקוף

חתימה דיגיטלית לעסקים

שירות Fix Sign

שירות Fix Sign מאפשר להחתים את הלקוח מרחוק על הזמנה, הסכם וכדומה, באופן מיידי ומאובטח באמצעות המחשב, הטאבלט או הטלפון, לקבל התראה כשהמסמך נחתם ולתייק את המסמך החתום בכרטיס הלקוח במערכת Fix CRM.

למה גם העסק שלך חייב חתימה דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי פעולות הקשורות לניירת כגון הדפסה, מילוי פרטים בעט, סריקה ותיוק הם שריד לעידן מיושן ויוצרים חוויה של טירחה ובזבוז זמן עבור הלקוחות והעובדים עצמם. 

חתימה דיגיטלית מייתרת את כל התהליך המסורבל, עוזרת לסגור ביעילות עסקה עם לקוח חם לפני שתתמסמס בהליך החתימה המייגע ומביאה אותו לחזור שוב לאחר חוויית שירות טובה. 

בנוסף ליתרונותיה הרבים, חתימה דיגיטלית תורמת לתדמית של העסק כמתקדם וטכנולוגי.

יותר סגירות מהירות, יותר לקוחות מרוצים

הטכנולוגיה חוסכת את ההליך המסורבל של הדפסת טפסים, חיפוש עט, מילוי ידני, סריקה ומשלוח שעלול ליצור עיכובים מיותרים בביצוע העסקה ולעתים פיספוס שלה. 

נניח כי נגמר ללקוח הדיו במדפסת והטלפון שלו כבה באמצע הסריקה, ואז נכנסו מטלות אחרות לסדר יומו. לעומת זאת, המיידיות של ההליך הידידותי של חתימה דיגיטלית מעלה את הסיכוי שהעסקה תיסגר בשיחה אחת, כל עוד הלקוח “חם”.

הליך הכולל הנחיה מרחוק של הלקוח מוריד למינימום את הסיכוי של עסקה שמתמסמסת בגלל לקוח עם גישה מוגבלת לסביבה ממוחשבת, ותזכורות אוטמטיות לחתום מסייעות למנוע פספוס עסקאות בגלל לקוח דחיין או עסוק מדי.

מעל הכל, הלקוח ששבע הרצון מחוויית שירות טובה ולא מעיקה ישמח לחזור שוב ולהמליץ לאחרים.

התראות לגבי סטטוס חתימה - להיות בבקרה מתמדת

יתרון חשוב במערכת הוא היכולת לקבל התראה על פתיחת המסמך ועל אישור חתימה.

איך זה עובד?
לאחר שליחת הסכם/הזמנה/הצעת מחיר, מנהל המכירות מקבל התראה בוואטסאפ, במייל או ב-SMS ברגע שהלקוח פתח את המסמך בפועל, גם אם פתח אותו מספר פעמים וגם אם מספר אנשים שונים פתחו אותו. בנוסף, הוא מקבל התראה מיידית כאשר ההסכם נחתם, כך שהוא בזמן אמת שההזמנה נחתמה ושאפשר כבר לקדם את ביצוע העסקה.

כל היתרונות ב-Fix Sign:

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content