לוגו חדש סמל שקוף

איך לבחור מערכת CRM מותאמת לעסק שלך?

מערכת CRM מותאמת לעסק

לכל עסק יש את הפונקציות והדרישות שלו ממערכת ה-CRM. לכל עסק יש אסטרטגיות, תוכניות ומטרות שמוגדרים עבורו תוך כדי תנועה. אז איך בוחרים ולוקחים החלטה לעבוד עם מערכת CRM כזו או אחרת?
המומחים שלנו ב-Fix Digital יודעים לזהות את הפונקציות הדרושות לבעלי עסקים כיום. ביקשנו מהם חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הפונקציות הדרושות במערכת ה-CRM.

מיפוי הצרכים:

תהליך בחירת המערכת לעסק מתחיל ממיפוי הצרכים והפונקציות הדרושות למנהלי השיווק, המכירות ושירות הלקוחות. מהם הדברים החשובים בתוך ההתנהלות היומיומית בתחומים האלו? מה צריכים העובדים שלכם ואנשי הצוות כדי לייעל את העבודה? איך יתבצע השיווק היומיומי לצד הקמפיינים הגדולים באופן שוטף?

חיבורים ואינטגרציות:

מערכת כמו CRM FixDigital מספקת הזדמנות לייעל משמעותית את העסק עם חיבורים ואינטגרציות בין המערכת ובין מערכות חיצוניות. כדי להבין איך לבצע התאמה אישית של המערכת לעסק, חשוב להבין אילו חיבורים ואינטרגרציות ייעלו ויהפכו את העבודה לקלה ופשוטה יותר. בנוסף, אלו חיבורים ואינטגרציות עם ממשקים שונים יהפכו את המערכת לכלי עזר בתהליכי השיווק והמכירה ויקדמו אותם.

אוטומציות לייעול:

אחד הדברים הכי חשובים הוא אוטומציות שהופכות את תהליכי השיווק למהירים יותר, כמו גם את הטיפול בלידים הנכנסים. מערכת כמו FixDigital CRM מסייעת ליצור משפכי שיווק וקמפיינים שפועלים באוטומציה, לצד תהליך טיפול בלידים באמצעות המערכת והכלים המתממשקים אליה.
במערכת שלנו אפשר ליצור אוטומציות שיהפכו את הטיפול ללקוח להרבה יותר יעילות, מחיבור לוואטסאפ ועד למערכות דיוור ו-SMS. בנוגע לשיווק, המערכת מספקת את כל התשתית ליצור אוטומציות חכמות עם דפי נחיתה, אתר האינטרנט, מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק, מערכות סליקה ועוד מגוון ענק של אפשרויות.

קבלת נתונים ודאטה:

אחד הדברים המניעים כיום את תהליכי השיווק והמכירה בעסק הם נתונים ודאטה. נתוני קמפיינים קיימים לצד דאטה המתקבלת על הדרכים בהן לקוחות פונים או מגיעים לידים, מספקים יחד הזדמנות קבועה להתייעלות, למיקסום הקמפיינים ולרווחיות גבוהה יותר שמגיעה מתוך הבנת השטח.
באפיון מערכת CRM FixDigital שמנו דגש על נושא הנתונים והדאטה מתוך ההבנה שזהו כלי עזר בידי אנשי השיווק והמכירות כדי לטייב את הקמפיינים ולהבין יותר על מסע הלקוח מהרגע שהוא נחשף למוצר או לשירות באמצעות הקמפיינים ועד לרגע שבו הוא פונה ונוצר ליד במערכת.

מערכת FixDigital CRM – שיווק ומכירות בהתאמה אישית

המערכת שלנו מספקת ללקוחותינו הזדמנות ברורה לייעל את תהליכי השיווק והמכירות ולאחד אותם תחת קורת גג אחת, לצד התנהלות מול הלידים והלקוחות המגיעים לעסק.
כשהכל נעשה במקום אחד, שבו הנתונים המוצגים והפונקציות, מתאימים בדיוק לצרכי העסק, למטרות הצמיחה שלו ולתהליכים בין מחלקות ועובדים, ספקים ונותני שירות – פוטנציאל הצמיחה והרווחיות של העסק גדל.
מערכת CRM שעובדת עבור העסק ולא להפך. זה מה שאנחנו מציעים ללקוחותינו, שרואים כבר תוצאות מול העיניים.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content