לוגו חדש סמל שקוף

בניית דפי נחיתה – הפרטים הקטנים שאסור לפספס

דף נחיתה

דפי הנחיתה שאנחנו מעצבים באמצעות מערכת FixDigital CRM יוצרים את נקודת המגע הראשונה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. לכן, הם חייבים להיות מתוכננים, מדויקים ופשוטים להבנה. הם צריכים להציג מסר ברור והפנייה לפעולה שאי אפשר להתעלם ממנה. זו הנוסחה הברורה ליצירת דפי נחיתה שממירים ויוצרים תנועה של לידים איכותיים.

למרות שכל זה נשמע ברור ומובן מאליו, ישנם פרטים קטנים שלפעמים מתפספסים במהלך התהליך, במיוחד אם את דף הנחיתה בונה בעל עסק שאין לו ניסיון רב בנושא או שהוא לא מומחה לשיווק.

מהם הדברים הקטנים שאסור לפספס גם כשהתמונה הגדולה נראית ברורה ואפקטיבית?

מיקוד במשימה אחת:

דפי נחיתה אמורים להיות פשוטים, ממוקדים במוצר או שירות אחד ועם כפתור הנעה לפעולה ברור ומוגדר, כך שאין בכלל שאלה לגבי מהי הפעולה שצריך לעשות. לא פעם אנחנו רואים ברשת דפי נחיתה שמנסים להיות מתוחכמים, לתאר כמה בעיות או קשיים בבת אחת, לגעת בכמה קהלים או להציע כמה אפשרויות לפעולה הבאה. ככל שיש יותר אפשרויות, כך הדף הופך פחות קולע. בניית דפי נחיתה שמתבססים על מסר אחד, קצר וקוהרנטי מבטיחה המרות גבוהות יותר.

עיצוב רספונסיבי:

היום רוב האנשים גולשים לתוך דפי הנחיתה דרך הנייד אבל בעלי עסקים רבים לא מפנימים את העובדה הזו. בניית דפי נחיתה שאינם רספונסיביים או מגיבים בכל המכשירים הוא פספוס ענק. מערכת FixDigital CRM מאפשרת להגדיר את העיצוב כרספונסיבי ולראות תוך כדי תנועה איך ייראה דף הנחיתה במכשירי הנייד. זו נקודה חשובה להצלחת הקמפיין, בעידן שבו רובנו גולשים דרך הנייד.

לא לוותר על תכנון מוקדם:

לפעמים אנחנו פשוט צריכים לבנות דף נחיתה. המוצר בוער ואנחנו רוצים להרוויח ממנו במהירות. אנחנו ממהרים למערכת בניית דפי נחיתה ולא עוצרים לרגע כדי לתכנן. הויתור על התכנון המוקדם הוא טעות שיכולה ללידים לא איכותיים במקרה הטוב ולמינימום חשיפה והמרות במקרה הגרוע. תכננו מראש מה אתם רוצים להגיד, למי אתם פונים, מה הקושי של הלקוח הפוטנציאלי שהמוצר פותר ואיך תובילו אותו ליצור קשר כי יבין שאתם יכולים לעזור לו. גם קמפיינרים ותיקים לא יכולים לוותר על אסטרטגיה מקדימה.

עיצוב פשוט וברור:

בלי פונטים מעוגלים ומבלבלים, בלי צבעים בהירים מדי שלא מאפשרים לקרוא את הטקסט, בלי תמונות רבות, סרטונים רועשים או כפתורים שונים. העיצוב צריך להיות מדויק – עם כפתור הנעה לפעולה בולט וברור, מסרים מסודרים המעוצבים בפונט קריא וברור, צבעים שקל לקרוא ונגישים גם למי שלא רואה טוב וסדר כותרות שמאפשר ללקוח לרפרף על הדף ולהבין את המסר בלי לקרוא את כל המילים.

בניית דפי נחיתה עם FixDigital CRM בלי לפספס שום פרט

  • בניית דפי נחיתה מתוך מערכת ה-CRM בלי לפתוח אינספור חלונות ותוכנות עיצוב.
  • המערכת מאפשרת גם למי שהוא לא מעצב גרפי או מתכנת לבנות דף נחיתה ממיר
  • דף הנחיתה מעוצב באמצעות מערכת גרירה שמאפשרת להזיז אלמנטים ממקום למקום ולסדר את הדף באופן קל ופשוט תוך כמה דקות.
  • העלאת סרטונים ותמונות ישירות למערכת בכמה שניות בודדות.
  • חיבור דפי הנחיתה מתוך המערכת עם כל מה שצריך כדי להתחיל את הקמפיין ולנהל אותו.
  • המערכת שואבת נתונים מתוך דפי הנחיתה דרך מספרים וירטואליים וטפסי יצירת הקשר ומאפשרת להבין האם דף הנחיתה אפקטיבי.

לא צריך להיות מתכנתים כדי לעצב דפי נחיתה איכותיים שבהם כל פרט נמצא במקום הנכון. מערכת FixDigital CRM עוזרת לכם לעשות זאת במינימום מאמץ ולראות תוצאות באופן מיידי.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content