לוגו חדש סמל שקוף

חמישה טיפים לניהול מחלקה דיגיטלית ביעילות

CRM לעסקים גדולים וקטנים

ניהול מחלקה דיגיטלית חולש על כל כך הרבה סמכויות. כמנהלים, אנחנו מתבוננים מגבוה על כל הפלטפורמות השיווקיות ומחברים בין התוכן, הקמפיינים הממומנים, ניהול תקציב, ניהול מערכות הפרסום, מיתוג ומיצוב ומעקב אחרי דאטה. הרבה מאד סמכויות מגבוה פירושן המון פעולות יומיומיות שעליהן צריך לפקח.

כמי שחיברו בין ניהול פרסום בפייסבוק ובגוגל, בין שליטה על כל הפלטפורמות השיווקיות ומעקב אחר המכירות והיעילות של הקמפיינים כדי לבצע אופטימיזציה – והכל במקום אחד, למדנו לא מעט על ניהול מחלקה דיגיטלית ביעילות. הנה חמישה דברים שלמדנו בדרך.

  1. מערכת שמותאמת אישית לצרכי העסק או אופי העבודה – חוסכת זמן ומאמץ

בין אופטימיזציות לקמפיינים ועד לתכנון האסטרטגיה השיווקית בהמשך, בין ניהול הפרסום במערכות הפייסבוק או גוגל ועד למעקב אחר מקורות לידים והוצאות קמפיינים, כל הדברים האלו הם חלק מהיומיום של מי שמנהל את המחלקה הדיגיטלית. מערכת כמו FixDigital CRM שמאפשרת להתאים את הדשבורד הראשי לפי צרכי העסק והמטלות הדרושות לניהול השיווק והמכירות, מצמצמת משמעותית את הזמן והמאמץ וחוסכת מעבר בין כלים, פלטפורמות ואתרים שונים.

2. הסתמכות על דאטה מעודכנת – היא מפתח להצלחה בקמפיינים

דאטה, הנתונים המשודרים דרך מערכות הפרסום, הם הבסיס לדיוק או אופטימיזציה לקמפיינים תוך כדי תנועה. מנהלי שיווק חייבים להיות עם היד על הדופק ולמצוא את הדרך להתעדכן באופן שוטף בנתונים. מערכת CRM שמשדרת את כל הנתונים למקום אחד מכל הממשקים המחוברים אליה, מספקת הזדמנות להתמקד בייעול ובאופטימיזציה של הקמפיינים בצורה הרבה יותר זורמת.

3. חיבור גם לממשקי יצירת הקשר עם הלקוחות – לקבלת נתונים

מאיפה מגיעים הלידים של העסק? אם אתם מבצעים אופטימיזציה לקמפיינים אתם חייבים לדעת את התשובות לשאלה הזו. באמצעות מערכת כמו FixDigital CRM ניתן להתחבר לכל נקודות יצירת ההתקשרות עם הלקוחות הפוטנציאליים, ממספרים וירטואליים שמאפשרים לאבחן מאיפה מגיע הליד ועד לרשתות החברתיות ולמערכות הפרסום בתוכן, לגוגל, לאתר ועוד. החיבור ממקום אחד לכל הממשקים האלו מאפשר להבין יותר לעומק איפה להשקיע ואיך לטייב את הקמפיינים.

4. ניהול קל של התקציב – באמצעות מערכת אחת שבוחנת הכל

ניהול תקציבי קמפיינים הוא אישיו משמעותי בתוך מחלקת שיווק שמסתמכת על קמפיינים ממומנים. התקציב יכול להתמוסס בין הידיים ברגע שלא קוראים נכון את הנתונים. מערכת אחת שמרכזת את הנתונים מכל הפלטפורמות ומציגה גם נתונים פיננסיים על הקמפיין, המכירות ומה שביניהם מאפשרת לשקול איפה להשקיע, כמה להשקיע ואיך כדאי לנהל את התקציב.

5. כדי לנהל מחלקה דיגיטלית ביעילות צריך לקבל תמונה של כל הצדדים בעסק

מחלקה דיגיטלית שבאחריותה הקמפיינים השיווקיים והלידים שמגיעים לעסק, צריכה להכיר את כל מה שקורה בשאר המחלקות – מהמכירות ועד לשימור ושירות הלקוחות. באמצעות מערכת כמו FixDigital CRM אפשר לבחון בקלות את הנתיב שעובר הלקוח הפוטנציאלי ולקבל מכך השראה וידע לקמפיינים הבאים.

מערכת FixDigital CRM היא כלי העזר האידיאלי עבור מנהלי מחלקות דיגיטליות, מנהלי קמפיינים ושיווק. היא מספקת את מכלול הנתונים, החיבורים והאוטומציות לניהול חכם של השיווק, המכירות ומה שביניהם.

פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל

חברתנו חרטה על דיגלה להיות המובילה בהנגשת עולם הדיגיטל לבעלי עסקים, להעניק למשרד הדיגיטל את השליטה על התקציב הפרסומי ולנווט את הקמפיין למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירה, כמו פגישות ועסקאות.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content