לוגו חדש סמל שקוף

איך מנהלים לידים שמגיעים מהרשת?

מספרים וירטואלים

כאן תוכלו לקבל מידע שימושי על ניהול לידים המגיעים מהרשת. כל ליד שמגיע מסומן בדרך ייחודית על מנת לאפשר למנהל לדעת מאיזה קמפיין הוא נובע עוד בטרם התחלתם את שיחת הטלפון הראשונה. הדבר מאפשר לכם לדעת מ הי מטרתו האפשרית של מי שעומד לפנות אליכם ולהיות מוכנים לשיחה עם מענה ראוי ומקצועי. כיצד זה קורה? בואו ללמוד על מערכת CRM משודרגת שתסייע לכם לממש זאת בקלות רבה.

קבלת ליד – פנייה מאדם מסוים

כאשר מתקבל ליד, מתווסף לו מספר וירטואלי. המספר הווירטואלי הספציפי הזה מזוהה עם שמו של הקמפיין ממנו הגיע אותו לקוח. הודות לכך, תוכלו לדעת כי מספר מסוים זה קמפיין שעוסק במוצר X ומספר אחר הוא של קמפיין העוסק בשירות Y. מה זה נותן לכם? ובכן, זה מאפשר לכם עוד לפני שהתחילה בכלל שיחת הטלפון, לדעת מה הפונה צפוי לרצות וזה יכניס אתכם ישר לתסריט השיחה הרלוונטי על הצד הטוב והמשכנע ביותר.

סימון הליד שהתקבל

הליד יסומן במספר הווירטואלי שהוגדר לקמפיין הספציפי שנוצר כבר. בדרך זו ניתן יהיה לדעת מאיפה הפונה הגיע ולחסוך לעצמכם לשאול אותו שאלה זו. ניתן להתחיל בשיחה על הנושא הרלוונטי של הקמפיין ובסופה ניתן לשמור את השיחה עם סטטוס שהוחלט עליו מטעמכם ומטעמו: באמצעות קריאת הסטטוס ניתן יהיה לדעת אם הלקוח בדרך לעסקה או שהוא בהתייעצות עם גורמים חיצוניים. כמובן שישנה אפשרות שהו איבטל או ידחה וגם לכך ישנם סטטוסים המעידים על כך. הודות לממשק ניהול לידים זה ניתן לדעת בדיו היכן נמצא הלק’וח שלכם ומה נדרש בשיחת ההמשך, גם אם קודמתה קוימה לפני זמן רב.

ניהול הלקוח בהתאם לסטטוס

במידה ובדקתם את הסטטוס של הלקוח באמצעות דוחות CRM, ניתן לפנות לשיחת המשך. בהתאם למה שהופיע לראשונה בסט דפי נחיתה ממנו הגיע אותו לקוח ובהתאם למה שנאמר בשיחה האחרונה ביניכם, אפשר להמשיך את תהליך המכירה מהמקום בו הוא הופסק. ניהול לקוחות באופן זה נחשב קל ופשוט, ממש כשם שבניית דפי נחיתה באמצעות אוטומציות חוסכת תהליכים ידניים רבים. כאשר ניהול הלקוחות מתועד במחשב, קל לדעת מה להציע בשיחת ההמשך ולשמור על קשרי לקוחות מכבדים ואחראיים.

פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל

חברתנו חרטה על דיגלה להיות המובילה בהנגשת עולם הדיגיטל לבעלי עסקים, להעניק למשרד הדיגיטל את השליטה על התקציב הפרסומי ולנווט את הקמפיין למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירה, כמו פגישות ועסקאות.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content