לוגו חדש סמל שקוף

איך CRM עוזר בניהול לקוחות בצורה יעילה יותר

מערכת ניהול קמפיינים

ניהול לקוחות הוא ככל הנראה התהליך החשוב ביותר והמשפיע ביותר על הצלחת העסק. בנייה של מערכת קשרים הדוקה עם לקוחות חדשים, קיימים וותיקים הופכת את העסק לבעל תשתית חזקה, כזו שיוצרת צמיחה לאורך זמן ומגדילה את הקף ההכנסות.

תוכנת CRM היא כלי העזר המשמעותי ביותר לתהליך הזה וחשוב להכיר את כל האפשרויות והיתרונות שלה כדי להבין איך למקסם את תהליכי ניהול הלקוחות ולהפוך אותם לטובים יותר. אז איך עושים את זה? כך מערכת CRM יכולה לעזור לכם.

CRM הוא כלי הכרות עם לקוחות

כבר דיברנו כאן בבלוג על חשיבות הדאטה לתהליכי שיווק ומכירות בכל חברה. מידע על הלקוחות שלנו, פילוחים, פרטי הכרות והבנה עמוקה של הדרכים שבהן הם מגיעים אלינו, כל הדברים האלו משמעותיים לניהול לקוחות איכותי ואפקטיבי.

באמצעות מערכת CRM לעסקים קל יותר להכיר את הלקוחות שלנו. כל המידע, הדאטה, נמצא במקום אחד, כל ההתקשרויות עם הלקוחות – מרגע הפנייה הראשונית ועד לרכישה ומעבר לכך, נמצאות במקום אחד.

באמצעות המידע הזה, עסקים יכולים להחליט החלטות ממקום נכון יותר עבורם ועבור הלקוחות שלכם, לשפר את תהליכי השירות והמכירה ולקדם מוצרים שהלקוחות רוצים להכיר.

תקשורת יעילה עם לקוחות

מערכת CRM כיום משלבת אוטומציות חכמות שמאפשרות לתקשר עם לקוחות בצורה הרבה יותר יעילה וחכמה – משליחת וואטסאפ דרך קביעת פגישות ועד למשלוח מיילים מתוזמנים.

בניית תהליכים אוטומטיים מאפשרת חיבור ישיר אל הלקוחות מתוך חסכון בזמן ומשאבים. הלקוח מרגיש כל הזמן בעניין, הוא מרגיש שמקשיבים לו, שהוא עובד עם חברה מסודרת שמתנהלת באופן מקצועי ואחראי ומהצד של החברה, המידע מונגש ללקוח בצורה בהירה ואוטומטית, בלי לנסח מחדש בכל פעם את התהליך.

מעקב אחר מצב הלידים

אחד הדברים החשובים בעבודה עם מערכת CRM או תוכנת CRM הוא מנגנון הדוחות והממשקים המציגים מידע אונליין קונקרטי לאותו יום ולפעמים לאותה שעה. באמצעות מערכת הדוחות והדשבורדים אפשר לראות בכל רגע נתון מה סטטוס הטיפול בלקוחות, אילו לידים הגיעו למערכת ומאיפה, מצב המכירות, נתוני חשיפה ופרסום ועוד.

מנגנון המידע החכם הזה מאפשר לראות שאף לקוח לא נופל בין הכיסאות ושכולם מקבלים את הטיפול המדויק בהתאם לשלב שבו הם נמצאים בתוך ההיקשרות עם החברה. כל זה נעשה בצורה אינטואיטיבית, אוטומטית וחכמה.

שיתוף פעולה יעיל בין מחלקות

מערכת ה-CRM לעסקים מאפשרת לשלוט בצורה יעילה יותר על החיבורים ושיתופי הפעולה בין מחלקות שונות. הנתונים שנשאבים מפעילות מחלקת השיווק ועוברים למחלקת המכירות יוצרים תהליך חכם ויעיל יותר מול הלקוח, הנתונים שנשאבים ממחלקת המכירות לשימור לקוחות או שירות לקוחות – חוסכים עוגמת נפש ומצב בו לקוחות נופלים בין הכיסאות. כשהכל כתוב, מדווח ומתועד, קל יותר לנהל את המערך הזה ולחבר בין מחלקות שונות בתוך החברה.

לסיכום, מערכת CRM לניהול קמפיינים עשתה מהפכה בדרך שבה אנחנו מנהלים את התקשורת מול הלקוחות שלנו, משלב הפנייה הראשונית והשיווק ועד לשימור לקוחות ותיקים ולתחזוקת הקשר איתם. בעידן שבו תחרות היא מצב קיים בכל תחום ותחום, יש חשיבות גדולה ליצירת תהליכי ניהול לקוחות חכמים – ומערכת כמו פיקס דיגיטל עוזרת לעשות זאת במינימום זמן ומאמץ.

פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל

חברתנו חרטה על דיגלה להיות המובילה בהנגשת עולם הדיגיטל לבעלי עסקים, להעניק למשרד הדיגיטל את השליטה על התקציב הפרסומי ולנווט את הקמפיין למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירה, כמו פגישות ועסקאות.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content