לוגו חדש סמל שקוף
מספרים וירטואליים

וואטסאפ עסקי API

הפתרון האולטימטיבי לעבודה עם וואטסאפ בעסק

כבר לא מעט שנים שאנחנו לא יכולים לתפקד בלי וואטסאפ. בשנים האחרונות האפליקציה היעילה הזו לוקחת חלק גדול ומשמעותי בפעילות העסקית והציבורית של עסקים, ארגונים, חברות גדולות ומוסדות ציבוריים. התקשורת העסקית נשאבת יותר ויותר אל תוך הטלפון הנייד ואפליקציית וואטסאפ עסקי ביזנס היא כבר כלי עבודה בידי כולנו. 

הנתונים מדברים בעד עצמם – וואטסאפ מותקנת ביותר ממיליארד וחצי טלפונים ניידים ברחבי הגלובוס והמספר הזה מזנק מדי יום באופן סיסטמתי. עסקים מכל הסוגים יודעים שהאפיליקציה הזו מייעלת ועושה סדר בתקשורת עם הלקוחות וממהרים למצוא פתרונות סביבה, שיהפכו אותה לכלי עבודה משודרג. 

שימוש בAPI-  וואטסאפ עסקי מאפשר לייעל את המכירות, שירות הלקוחות וניהול הדאטה בחברה ובעסק ולנצל עד הסוף את הכוח של האפליקציה החכמה הזו.

קבל הדגמה בחינם

איך וואטסאפ עסקי מסייע לעסקים לצמוח?

באמצעות וואטסאפ עסקי בחיבור API העסק יכול ליצור פרופיל שאותו ניתן לנהל מכל מכשיר סלולרי או מהמחשב. הוואטסאפ נראה, מרגיש ומדבר כמו וואטסאפ פרטי מבחינת הממשק, אבל הוא מאפשר מגוון רחב של אפשרויות שיווקיות, מכירתיות ושירותיות.

וואטסאפ עסקי לעסקים וחברות

האופציות האלו הן רק ההתחלה של הפיכת וואטסאפ ביזנס לכלי התקשורת היעיל והעיקרי בכל חברה או ארגון.

API וואטסאפ לעסקים או וואטסאפ עסקי – מהפכה בתקשורת עם לקוחות

העבודה עם וואטסאפ עסקי בעסק קטן היא פשוטה למדי וכרוכה בהגדרות הוואטסאפ העסקי ולא הרבה יותר מזה. אבל מה קורה כאשר יש מספר עובדים שונים, מחלקות ופעילויות שהן חלק ממסע הלקוח בתוך החברה? 

אנחנו מאפשרים לכם להפוך את הוואטסאפ העסקי למערך שלם שמנוהל כלפי חוץ באופן זורם וייצוגי מול הלקוחות, אך מאפשר לכל העובדים בעסק או בארגון להעניק שירות ללקוחות פוטנציאליים וקיימים דרך כתובת אחת שיש בה את הכל.

איך אנחנו עושים את זה?

אנחנו מספקים פיתוח API וואטסאפ עסקי שיוצר תהליך עבודה אפקטיבי, קל ונוח בכל מחלקות הארגון שנמצאות בקשר דרך הוואטסאפ עם לקוחות.

וואטסאפ לעסקים וחברות

תנו לנו להראות לכם איך וואטסאפ עסקי הופך לכלי העבודה היעיל ביותר בעסק שלכם, מחבר בין כל שלבי העבודה מול הלקוחות ויוצר תהליך נוח, מהיר וקל לטיפול בפניות ובלקוחות.

שאלות ותשובות בנושא וואטסאפ עסקי API

וואטסאפ עסקי API הוא כלי תקשורת מתקדם שנועד לעסקים לשיפור האינטראקציה שלהם עם לקוחות דרך WhatsApp. שלא כמו אפליקציית WhatsApp Business הרגילה, ממשק ה-API מאפשר שילוב עמוק יותר עם מערכות עסקיות קיימות, ומאפשר תקשורת אוטומטית, ניהול נתונים ופונקציות שירות לקוחות.

 

באמצעות וואטסאפ עסקי API, עסקים יכולים להגביר משמעותית את יעילות התקשורת שלהם. על ידי שילוב ממשק ה-API, חברות יכולות להפוך תגובות לשאלות נפוצות לאוטומטיות באמצעות בוטים, להפנות פניות לקוחות למחלקות המתאימות ולנהל אינטראקציות עם לקוחות מכל מכשיר. ממשק ה-API תומך גם בהעברת קבצי מולטימדיה, קביעת פגישות וחתימות דיגיטליות, תוך ייעול תהליך התקשורת כולו. שילוב זה מבטיח שכל האינטראקציות עם הלקוחות יטופלו במהירות וביעילות ובמקום אחד – ישירות מתוך כרטיס הלקוח ומספר אחד לכלל עובדי החברה, תוך שיפור שביעות רצון הלקוחות הכוללת.

וואטסאפ עסקי API מספק מגוון שירותים לעסקים:

  • תגובות אוטומטיות: יצירת בוטים לטיפול בשאלות נפוצות של לקוחות.

  • ניהול פרופילים: הצגת פרופילים עסקיים עם מידע חיוני כמו שעות פתיחה וכתובת.

  • ניתוב לידים: ניתוב לידים של לקוחות למחלקה המתאימה בארגון.

  • שיתוף מולטימדיה: שליחה מהירה של סרטונים, תמונות ותכני וידאו חיים.

  • אוטומציות: קביעת פגישות ואוטומציה של תהליכי שיווק, מכירות ושירות לקוחות.

  • חתימות דיגיטליות: העברת טפסים עם חתימות דיגיטליות בין נציגים ללקוחות.

  • ניהול בזמן אמת: מפקחים יכולים לפקח על תקשורת בזמן אמת, להבטיח איכות ויעילות.

  • מספר אחד: שימוש במספר אחד לכלל עובדי החברה ללא מגבלה

  • יכולת ניהול בתוך ממשק ה CRM : כלל ההתקשרויות נקלטות אוטומטית לתוך כרטיס הלקוח ומאפשרת יכולת התכתבות מתועדת ומסודרת

שירותים אלה הופכים את וואטסאפ עסקי API לכלי חיוני עבור עסקים המעוניינים לשפר את התקשורת עם הלקוחות ואת היעילות התפעולית שלהם.




פתח כרטיס תמיכה

Skip to content