לוגו חדש סמל שקוף

ניהול תהליכי עבודה בעזרת CRM

מערכת CRM לניהול לקוחות

יעילות, פרקטיות ורווחיות – אלו שלושה דברים שמנחים את כל מי שמחליט להטמיע מערכת CRM בתוך העסק. המערכות הפכו לכלי חשוב בניהול תהליכי העבודה בתוך העסק ובשיפור החיבורים, שיתופי הפעולה וניהול הנתונים בכלל המחלקות, בין אם מדובר בשיווק וניהול קמפיינים, מכירות, שירות לקוחות, ניהול לידים ועוד. 

בבסיסה המערכת עוזרת ליצור תהליכי עבודה בניהול הלידים והפניות לעסק, אך מסביב לכך יש הרבה מאד תהליכי עבודה מקבילים שמוטמעים לתוך המערכת – ניהול קמפיינים, ניהול הדיגיטל, הנהלת חשבונות ומעקב אחרי מכירות ורווחים, מעקב הוצאות שיווק ועוד. 

הנה כמה יתרונות שמערכות CRM מספקות לניהול תהליכי עבודה יעילים: 

אוטומציות המסייעות לניהול לידים איכותי

בראש ובראשונה מערכות CRM מתקדמות כמו FixDigital מסייעות בתהליכי עבודה יעילים בעיקר ניהול לידים ופניות. המערכת אוספת באמצעות אוטומציות חכמות את הלידים לתוך הממשק ומאפשרת עדכון מאד יעיל של הסטטוס בהתאם למצב הליד. כל ליד שמגיע למערכת מוקצה לעובד שאמור לטפל בו ובאמצעות מסך אינטואיטיבי אפשר לראות את התהליך כולו, להקשיב לשיחות טלפון, לראות מה הסטטוס ולפתור בעיות תוך כדי תנועה. 

המערכת כוללת גם דוחות שמספקים פילוח של הלידים לפי סטטוס הטיפול, מקור הפניה ונתונים נוספים מה שמייעל את תהליך העבודה ועוזר להגדיר פעולות ברורות באופן אוטומטי. 

ניהול קמפיינים חכם המבוסס על נתונים

אחת הפונקציות החשובות שמערכת CRM מציעה היא ניהול קמפיינים המבוסס על נתונים הנשאבים לתוך המערכת, פרט שהופך את תהליך העבודה על כל קמפיין להרבה יותר קל, פשוט ועם הבטחת רווח גדול יותר. 

באמצעות האופציה שניתנת למנהל הקמפיינים, לראות אילו קמפיינים הצליחו, אלו מוצרים נמכרים, מהיכן מגיעים מרבית הלידים, מהן עלויות הקמפיינים ועוד נתונים חשובים, אפשר לטייב ולשפר את ניהול תהליכי העבודה על כל קמפיין ולהבטיח מעקב מוצלח ויעיל, שמוביל בסופו של דבר לרווחיות גבוהה יותר מכל קמפיין. 

כשלא עושים שימוש במערכת CRM לאיסוף דאטה, הנתונים מתפזרים בין דוחות אקסל שנשאבים ממערכות הפרסום, נתונים שצריכים להיות מוזנים ידנית לפעמים או נשאבים מתוך דוחות במחלקות שונות, כמו הנהלת חשבונות, מחלקת שירות לקוחות ועוד. המערכת עוזרת לייעל את התהליך וליצור עבודה שוטפת הרבה יותר נוחה על כל קמפיין.

ניהול דיגיטל יעיל עם שליטה על כל הפלטפורמות השיווקיות

ניהול תהליכי עבודה שיווקיים הוא כמו משחק שחמט, אנחנו צריכים כל הזמן להיות בתנועה ולבדוק איפה אנחנו נמצאים. יש כל כך הרבה פלטפורמות שיווקיות – פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, אתר האינטרנט וגוגל, כל אלו דורשים מאיתנו תשומת לב לפרטים שונים. 

באמצעות מערכת CRM לעסקים כמו FIXDIGITAL אפשר לקיים ניהול שוטף של הפלטפורמות השיווקיות, ליצור ולהעלות תוכן וקמפיינים שיווקיים ולדעת בכל רגע נתון מה נתוני החשיפה, הטראפיק והלידים המגיעים מתוך כל אחת מהפלטפורמות, לשפר ולעשות שינויים יעילים תוך כדי תנועה. 

אוטומציות לשירות לקוחות יעיל

לצד טיפול שוטף בלידים, מערכת CRM מאפשרת לנהל תהליכי עבודה חכמים ויעילים גם מול לקוחות שכבר ביצעו רכישות והפכו ללקוחות קבועים. המערכת מאפשרת שליחת הודעות, מיילים, ניוזלטרים ודיוורים, לעדכן לקוחות במבצעים, לערוך שיחות טלפון ועוד. הכל דרך המערכת עצמה. 

הסטטוס של כל לקוח מעודכן במערכת תוך כדי תנועה, מה שמאפשר להעריך גם את הטיפול בלקוחות ולבדוק האם יש צורך בשיפור תהליכי העבודה, באסטרטגיית ניהול שונה וכדומה.

מערכת דוחות ודשבורד לניהול שוטף של כל הפעילות

ניהול תהליכי עבודה יעילים מתחיל ביכולת לראות מלמעלה כל מה שקורה בעסק בכל רגע נתון. מערכת CRM ששואבת נתונים מכל המחלקות, מאפשרת למנהלים לראות מול העיניים את כל הפעילות – בין אם מדובר בניהול לידים, הכנסות והוצאות קמפיינים, פעולות שיווקיות ועוד. 

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content