לוגו חדש סמל שקוף

שלבים עיקריים בחיבור מערכת CRM בעסק

נתוני לידים נכנסים

במאמר זה נשתף על חיבור מערכת CRM בעסק בעידן המודרני בשנת 2023. עידן זה הוא תקופה של רשתות חברתיות וקידום אינטרנטי. בניגוד למערכות CRM ישנות ששימשו כקלסרים דיגיטליים לתיוק כרטיסי לקוח, ה-CRצ המודרני מבוסס על דליית מידע מהרשתות החברתיות. המידע מגיע מקמפיינים שאתם עורכים. כל קמפיין מקבל מספר וירטואלי שיופיע לכם כאשר יתקשר עמכם פונה כלשהו. בכך, תוכלו לדעת מאיזה קמפיין הוא הגיע ולפיכך, מה הוא חיפש. הדבר יאפשר לכם לתת לו את המענה הטוב ביותר.

חיבור ה- CRM לחשבונות ברשתות החברתיות

למערכת ה- CRM יוזנו הפרטים שלכם ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, ווצאפ וכן מערכות דיוור למיניהן המאפשרות לשלוח הודעות בתפוצת המונים כמו ווצאפ עסקי. במידה והוצאתם קמפיין באחת הפלטפורמות הללו הוא יקבל מספר וירטואלי שניתן יהיה לזיהוי כאש אדם מגיע להתקשרות עמכם.

הגדרות פרטי הלקוח ב- CRM

ההגדרות נועדו לשרת אתכם להתמודד עם לקוחות על הצד הטוב ביותר. הן מאפשרות לכם לדעת מי זה הלקוח ומהן מטרותיו לעומק. בעוד שהקמפיין ממנו הלקוח הגיע פירט בקווים כלליחים את מטרותיו של הלקוח, כאשר אתם מגיעים לשלב הרישום שלו אתם כבר מודעים ביתר פירוט למטרותיו ולרצונותיו וניתן יהיה להתעדכן בכרטיסי לקוח מן העבר על מנת להמשיך ולתת מענה מצוין למקושרים שלהם בהתאם לצורך.

התאמת המערכת לעסקים מכל הסוגים

מערכת CRM מתאימה לעסקים נותני שירותים ומשווקי מוצרים כאחד, כולל לחברות קידום אשר עבורן העסקים הפרטיים הם הלקוחות. עבור כל סוג של בית עסק נדרשות התאמות במערכת ה- CRM על מנת לתקשר עם הלקוח באופן אופטימאלי ולקרוא עליו מידע רלוונטי לפעילות שלכם בלבד.

עבודה שוטפת עם המערכת

ניתן לעבוד עם המערכת במספר תחנות עבודה ולשתף בממצאים השונים על הלקוחות. כאשר תבצעו פרויקט קידומי חדש, מערכת ה- CRM תנפק לו מספר וירטואלי שיאפשר לפונים חדשים להיות מזוהים על ידכם בהתאם לקמפיין ממנו הם הגיעו. הדבר מאפשר עבודה אופטימאלית מול לקוחות וידע מעמיק לגבי המטרות שלהם בהתקשרות מולכם. יכולתכם לספק להם ידע זה תשאיר את אותם לקוחות אצלכם ככל הנראה. עם מערכת CRM ניתן לעדכן דרישות שונות של לקוחות תוך כדי התקשרות עמם.

פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל

חברתנו חרטה על דיגלה להיות המובילה בהנגשת עולם הדיגיטל לבעלי עסקים, להעניק למשרד הדיגיטל את השליטה על התקציב הפרסומי ולנווט את הקמפיין למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירה, כמו פגישות ועסקאות.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content