לוגו חדש סמל שקוף

כיצד מערכת CRM תעזור לשיפור היחסים עם הלקוח

מערכת CRM בעברית

מערכת CRM לעסקים היא מצרך חשוב בכל חברה וארגון. כיום, גם עסקים קטנים המנהלים קהל לקוחות שהולך ומתרחב, מבינים עד כמה חשוב ליצור סיסטם ובעצם לעשות סדר בהתנהלות מול לקוחות. גם המחקרים מראים ששימוש בכלים טכנולוגיים כמו מערכת CRM מסייע לתהליכי ניהול לקוחות סדירים ובסופו של דבר גם לשיפור היחסים עם הלקוחות. 

איך זה קורה? הנה כמה יתרונות שטמונים במערכות CRM ועוזרים לפתח יחסים טובים ואיכותיים עם הלקוחות.

תקשורת שוטפת וקלה מול הלקוחות: 

היתרון הגדול ביותר שמספקת מערכת CRM לעסקים לחברות ולארגונים בכל קנה מידה. המערכת מסייעת לתעד פניות ופעולות הקשורות ללקוח ובכך לייעל משמעותית את התקשורת מולו. החל מפונקציה כמו מערכת לידים ששואבת פנימה את הלקוחות הפוטנציאליים ועד לשימור לקוחות לאחר המכירה.

כשכל צעד מתועד ושישנן פעולות אוטומטיות המאפשרות לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, כמו שליחת הודעות, מיילים, תזמון פגישות ביומן וכדומה, הכל עובד הרבה יותר חלק והלקוחות מרגישים את זה.

שירות לקוחות איכותי שהוא חלק משיווק וחיבור ללקוח:

אחד הכלים החשובים ביותר שמספקת מערכת CRM הוא פיתוח מערך שירות לקוחות איכותי, שהוא בעצם חלק מהחיבור ומשיפור היחסים עם הלקוחות. 

מהרגע שלקוח פונה ועד לרגע שהוא רוכש מוצר וגם לאחר מכן, כחלק משימור הלקוחות, המערכת מאפשרת לתת שירות איכותי, לעדכן לקוחות בסטטוס הזמנות ורכישות ולשמור על קשר רציף לעדכון בכל מה שקורה. לכן, מדובר בכלי שמעודד שירות לקוחות איכותי בין אם מדובר בחנות מוצרים או בנותן שירות. 

שימור לקוחות תוך כדי תנועה: 

החיבור בין מערכת CRM ובין כלי חכם שעוזר גם בשיווק, מכירות או ניהול קמפיינים מאפשר לטרגט לקוחות קיימים ולבנות עבורם מסעות שיווק איכותיים, שעוזרים לעדכן, להציף מוצרים ושירותים חדשים ולעדכן לקוחות בכל מה שקורה דרך הסושיאל ודרך קמפיינים בגוגל. 

כבר ברגע שלקוח מתקשר, אפשר לטרגט אותו ולהכניס אותו לרשימה ייעודית שמסייעת בהמשך לפתח וליצור קמפיינים חכמים. השימוש בכלי כמו מספרים וירטואליים שמספק אינפורמציה על מקורות הפנייה של הלקוח מסייע להגיע ללקוחות קיימים באופן אוטומטי דרך קמפיינים ייעודיים עבורם, להציע להם שירותים ומוצרים מתקדמים ולעדכן בכל מה שחדש.

שיפור הבנת הצרכים של הלקוחות ותנועות הלקוח בתוך העסק: 

מערכות CRM חכמות בנויות כדי לאפשר תהליכים אוטומטיים ששומרים על הלקוח קרוב לעסק. בין אם מדובר בפניות יזומות, עדכונים שוטפים או אוטומציה של כל השלבים במסע השיווק והמכירה ללקוח, המערכת עוזרת להבין תוך כדי תנועה באופן קבוע מהם הצרכים של הלקוח. 

באמצעות חיבור למערכות הודעות כמו וואטסאפ, למייל, לטפסי פנייה באתר ועוד, אפשר לנתר ולהבין טוב יותר מהם הצרכים של הלקוחות הקיימים וגם של אלו הפוטנציאליים, לדייק את המוצרים והשירותים ולהציע פתרונות שיגדילו בסופו של דבר את הביקוש והרווחים. 

ניהול מידע יעיל – דאטה: 

מערכות לידים שמתקיימות כחלק ממערכת ה-CRM יכולות לעזור לנו לעשות דבר חשוב מאד שמשמר את היחסים עם הלקוחות ואף משמר אותם – לאסוף מידע. 

באמצעות ניטור של המידע שמגיע מהקמפיינים, מספרים וירטואליים שדרכם אנחנו מבינים מהיכן הלקוח הגיע, צ’אטים והודעות מסודרות וכל הכלים הנוספים שהופכים קלים יותר דרך מערכות CRM חכמות לעסקים, אפשר להבין הרבה מאד על הלקוחות. 

אנחנו לומדים על המוצרים והשירותים שהם רוצים וצריכים, הדילמות, ההתנגדויות והספקות שיש להם בדרך ומטפלים בכל הדברים האלו ביעילות. 

לסיכום, מערכות CRM לעסקים כמו FixDigital מסייעות לנו לייעל, ללמוד על הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים, לשווק באופן מדויק ולמכור לאנשים הנכונים ובכך לשפר את היחסים עם הלקוחות המגיעים לעסק, במינימום זמן ומאמץ ודרך תהליכים אוטומטיים ויעילים.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content