לוגו חדש סמל שקוף

מערכת CRM המכילה תהליכים אוטומטיים לייעול תהליך הפרסום והמכירות

בעבר הלא רחוק, מרבית העסקים היו מסתמכים על השערות, על נתונים חלקיים ולעיתים על ניחושים של ממש בבואם לטפל בפנייה ללקוחות קיימים או בחזרה יעילה ללידים שפנו. כיום, לעומת זאת, שינו מערכות CRM את כללי המשחק בכל הנוגע לניהול פניות לעסק במגוון דרכים ואופנים, החל במערכת התראות חכמה שיודעת לומר מתי לקוח פנה לעסק ולא קיבל מענה ועד לשליחת מיילים אוטומטיים, הצעות פרסומיות וקבלת דוחות של נתונים על הקמפיינים הפרסומיים השונים. כל ההליכים הללו מוטמעים פעם אחת בתחילת הדרך – ולאחר מכן בית העסק נהנה ממידע זמין ואוטומטי שאותו ניתן להתאים מבחינת הרשאות לעובדים השונים בעסק.

כיצד שינתה המערכת את כללי המשחק בתחום? עד לאחרונה, מרבית העסקים הקדישו לא מעט משאבים גם בהכשרת והפעלת כוח אדם וגם להקמת ולניהול קמפיינים שאי אפשר היה למדוד את האפקט שלהם באופן ממשי. כיום מערכת ניהול קשרי לקוחות שמותאמת לצרכים של הארגון שלך מאפשרת קבלת נתונים מלאים כך שאין לקוחות מפוספסים משום בחינה – ותוך הגדרה מדויקת כיצד לפנות לכל לקוח ואף פניות אוטומטיות לאחר התעניינות בקמפיינים.

תהליכים אוטומטיים במערכת CRM

מערכת CRM מספקת מידע רב ודוחות מדויקים אודות פעילות הלקוחות והפניות לעסק. יחד עם זאת, המערכת מסוגלת לספק על פי אותם נתונים הגדרות לתהליכים אוטומטיים שונים שלא יאפשרו לאף לקוח או ליד ליפול בין הכסאות.

אז מה בדיוק CRM מבצעת באופן אוטומטי?

מדוע לבחור במערכת CRM מבית פיקס דיגיטל

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content