תקשורת רב ערוצית עם הלקוח - דברים שחשוב לדעת

בעולם המודרני, הלקוח מתאפיין ביכולת קבלת החלטות מהירה מאוד, בייחוד הלקוחות הצעירים יותר הנקראים גם דור האינסטנט. למעשה, לקוחות אלו מאופיינים ביכולתם לזהות צורך ולספק לו מענה במהירות. לכן מטרת העסק היא לזהות צרכים אלו ולתת להם את המענה הדרוש לפני המתחרים.

כחלק מהשגת מטרה זו, מרבית העסקים והארגונים הבינו את החשיבות הגבוהה בהנגשת אמצעי המדיה והתקשורת לקהל הלקוחות שלהם. רובם אף אימצו שיטה של תקשורת רב ערוצית בשלושה היבטים מרכזיים: שירות, שיווק ומכירות .במאמר הבא נסביר איך מייצרים תקשורת רב ערוצית מיטבית ונכונה

ראשית עליכם להכיר את סוגי ההתקשרויות הרב ערוציות הקיימות בשוק:

בסוג זה של תקשורת רב ערוצית, העסק משתמש במספר רב של ערוצים כגון: מייל, צ’אט, פרינט, חנות פיזית ועוד אך למעשה כל ערוץ הוא נפרד ועומד ברשות עצמו ללא סנכרון מידע ותקשורת בין הערוצים. התקשורת היא בד”כ על ידי שימוש ביותר ממערכת אחת.

בסוג זה של תקשורת רב ערוצית, העסק משתמש במערכת אחת לטובת מספר ערוצים. כולם מסונכרנים בינהם ואף משפיעים אחד על השני. מטרת השימוש בסוג זה של תקשורת הינה לספק חווית לקוח מלאה לאורך כל מסע הלקוח.

כיום מרבית החברות המשתמשות בתקשורת רב ערוצית עובדות בשיטת המולטי צ’אנל. ההמלצה שלנו היא לעשות מעבר ממולטי צ’אנל להומני צ’אנל, שיטה המאפשרת למעשה איסוף של חיווי ומידע המלא על הלקוח מכל הערוצים לתוך מערכת אחת באופן המאפשר לטפל בצרכים שלו באופן מיטיבי ובמהירות מרבית.

המטרה היא לגרום ללקוח להשלים קריאה לפעולה לצד הבנת הצרכים שלו ושימוש בנתונים הקיימים, כדי לספק חוויה מותאמת אישית.

היתרונות הבולטים בתקשורת רב ערוצית מסוג הומני צ'אנל:

איסוף נתונים מירבי על הלקוחות שלכם מכלל הערוצים

אז מה חשוב לדעת כשניגשים לבחור מערכת הומני צ'אנל?

כאשר אנו ניגשים לבחור מערכת שמטרתה לשמש לתקשורת רב ערוצית חשוב לשים לב שהיא מותאמת לצרכי העסק ומאפשרת קליטת וסנכרון נתונים של כמה ערוצים ומקורות מידע: מיילים, וואטסאפ, SMS וכל כלי שבאמצעותו ניתן לאסוף מידע אודות הלקוחות הפוטנציאליים.
FIX DIGITAL CRM הינה מערכת CRM חכמה המאפשרת למעשה ניהול וסגירה של מעגל השיווק והמכירות בממשק אחד נוח וידידותי למשתמש.

בין האפשרויות שהמערכת של פיקס דיגיטל מציעה:

באמצעות מערכת CRM של פיקס דיגיטל תוכלו לנהל תקשורת רב ערוצית מיטבית וליהנות מצמיחה עסקית, שיפור ביחסי ההמרה והגדלת היקף המכירות לטווח ארוך.