לוגו חדש סמל שקוף

המדריך לבניית תוכנית שיווק

שיווק, ההוצאה הגדולה ביותר של בעלי חברות והתקווה שלהם להגדיל משמעותית את מחזור ההכנסות החודשי. חשוב לוודא כי האסטרטגיה השיווקית שבחרנו היא נכונה ואפקטיבית.

על מנת שתהליך השיווק יהיה פרקטי, מומלץ לבצע מיפוי של: טקטיקות שיווק, יעדים ואסטרטגיות ולמקד אותם למטרה על מנת להפיק את התמורה המרבית מהתהליך. לכן, על מנת למקסם תוצאות ולהחזיר את ההשקעה יש לבנות תוכנית שיווקית שנתית המגדירה את היעדים והמטרות של החברה.

תוכנית שיווק - מה היא כוללת?

תוכנית שיווק הינה תוכנית המשמשת חברות וארגונים לתכנון, ביצוע ומעקב אחר אסטרטגיות השיווק שלהם בפרק זמן נתון: חודש, רבעון או אפילו שנה. את התוכנית מומלץ לחלק לאסטרטגיות שיווק שונות לפי הצוותים השונים הקיימים בארגון ויחד עם זאת חשוב לזכור כי כולן עובדות למען מטרתה משותפת אחת שהיא הגדלת מחזור ההכנסות והרווח של החברה.

בניית תוכנית שיווק
מערכת CRM לניהול לקוחות

לרוב, תוכנית שיווקית מוגדרת תכלול את הנתונים הבאים:

טכנולוגיות חדשניות ואפיון מדויק של צרכי הלקוחות

ניתוח הישגים מול יעדים

כחלק מהתהליך הבקרה והביקורת שאנו מבצעים אחר התוכנית השיווקית חשוב לבצע ניתוח של ההישגים אל מול היעדים והמטרות שהצבנו. ניתוח הישגים מול יעדים צריך לכלול נתונים המציגים למעשה תמונת מצב המשקפת את השפעת התוכנית השיווקית על הארגון: ניתוח פניות ומקורם, ניתוח נתוני קמפיינים וביצוע אופטימיזציות בהתאם ועוד. Fix Digital CRM מאפשרת ללקוחותיה לצפות בנתוני פניות וקמפיינים, להסיק מסקנות ולבצע פעולות אופטימיזציה בהתאם. ולמקד את הפעילות השיווקית ותקציבי הפרסום בזמן קצר. וזאת ע”י דאשבורדים ייחודיים ומערכת CRM חכמה.

Fix Digital - ניהול השיווק עם מערכת CRM חכמה

Fix Digital CRM הינה מערכת CRM חכמה בעלת מודולים מתקדמים המסייעים לחברות וארגונים לנהל את השיווק הדיגיטלי בצורה חכמה ויעילה. עם פיקס דיגיטל תוכלו לנהל את השיווק במלואו ולנתח נתונים, הכל במערכת אחת!

בין המודולים הקיימים במערכת של פיקס דיגיטל:

מדריך לבניית תוכנית שיווק

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content