לוגו חדש סמל שקוף

כיצד מערכת ניהול לידים חוסכת בזמן ועבודה?

מה היא מערכת CRM​

אחד האתגרים הכי גדולים של מנהלי דיגיטל, מומחים לקמפיינים ומנהלי עסקים שמנהלים את מערך השיווק והדיגיטל בעסק בעצמם הוא הזמן הרב שיש להשקיע כדי ליצור חשיפה, מכירות ושיווק קבוע ברשתות החברתיות. לא משנה אם מדובר בשיווק אורגני או קמפיינים ממומנים, ההשקעה בזמן ועבודה רבה.

מערכת FixDigital CRM מייעלת באופן משמעותי את תהליכי העבודה על הקמפיינים ועל ניהול לידים בעסק ומאפשרת לחסוך בזמן במינימום עלויות השקעה.

הנה כמה דרכים שבהן ניהול לידים עם המערכת מקצר את זמן העבודה:

  1. חיבור לפלטפורמות דיגיטליות ולמערכות הפרסום – הכל במקום אחד. במקום לרוץ בין דפדפנים וטאבים, להיכנס ולצאת ממערכות ורשתות חברתיות, הכל נמצא במקום אחד. המערכת מאפשרת חיבור לכל ערוצי הפעילות – רשתות חברתיות, פלטפורמות תוכן, דפי נחיתה, אתר האינטרנט, מערכות הקמפיינים הממומנים ועוד.
  2. מערכת לידים שמייצרת פילוחים בהתאם לאופי, לצורך ולמהות הקמפיין. המערכת יודעת לקרוא דאטה ולהתאים במדויק לכל צורך – כך שניתן למצות את הפוטנציאל מכל ליד ולהבין את השטח בצורה הרבה יותר קלה ופשוטה. המערכת מייצרת דוחות ומשקפת נתונים שעוזרים למקסם את הצלחות הקמפיינים ולהגיע ללידים חמים ומדויקים. היא חוסכת זמן ומאמץ במחקר, בדיקה של כל פלטפורמה בנפרד ומעקב אחרי לידים מכמה פלטפורמות במקומות שונים.
  3. ניהול לידים ללא מאמץ – באמצעות אוטומציות חכמות. מערכת FixDigital CRM מאפשרת יצירת אוטומציות שחוסכות בזמן עבודה, למשל משלוח מיילים אוטומטיים, הודעות בוואטסאפ ובאמצעות צ’אט בוטים, מספרים וירטואליים המשקפים מאיפה מגיע כל ליד וכמובן תיעוד מצב הליד במערכת כך שניתן לקבל תמונת מצב מושלמת.
  4. עדכון נתונים קל ואינטואיטיבי שחוסך זמן בקבלת מידע ונתונים. באמצעות מערכת דוחות ודשבורדים בהתאמה אישית, ניתן לקבל כל הזמן נתונים על הלידים המגיעים לעסק דרך הקמפיינים השונים.
  5. טיוב קמפיינים בקלות, ממקום אחד. באמצעות מערכת FixDigital CRM אפשר לערוך שינויים בקמפיינים. ניהול הלידים במקום אחד משקף את התמונה הרחבה ומראה את אסטרטגיית השיווק ואיך היא מיושמת תוך כדי תנועה, כך אפשר בעצם למקסם את פעילות הקמפיין, לדייק תוך כדי תנועה ולקבל יותר לידים חמים ואיכותיים.
  6. הטמעה קלה ופשוטה מול העובדים: אחד היתרונות הכי בולטים של FixDigital CRM הוא תהליך ההטמעה היעיל. את המערכת ניתן להוריד בקלות ולהגדיר תוך זמן קצר מאד. בממוצע, כך בדקנו, לוקח לעובד 20 דקות ללמוד על המערכת ולהתחיל לעבוד איתה. העבודה עם המערכת קלה ואינטואיטיבית. חוויית משתמש שחוסכת זמן.

לחסוך שעות של עבודה, להביא לידים מדויקים – עם מערכת FixDigital CRM

באמצעות מערכת FixDigital CRM תוכלו לחסוך בזמן ובעבודה בין ממשקים ומערכות ולעשות את כל הפעולות לשיווק וניהול לידים במקום אחד שמאגד את הכל. כל מה שצריך הוא לבחור את התוכנית שמתאימה לכם ולצאת לדרך.

פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל

חברתנו חרטה על דיגלה להיות המובילה בהנגשת עולם הדיגיטל לבעלי עסקים, להעניק למשרד הדיגיטל את השליטה על התקציב הפרסומי ולנווט את הקמפיין למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירה, כמו פגישות ועסקאות.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content