לוגו חדש סמל שקוף

מערכת CRM לשיפור המכירות

מערכת CRM הנה מערכת לניהול קשרי לקוחות, המאגדת כלי הניהול עסקיים ממוחשבים – תוך הצגת תמונה עדכנית של פעילות הקמפיינים השונים והתהליכים המתנהלים מול הלקוחות.

באמצעות המערכת, ניתן לקבל בכל עת תמונה מלאה של המשימות, , סטטוס ניהול הפרויקטים, תהליכי המכירה, ניהול הלקוחות, וכל זאת לאור אסטרטגיית השיווק.

מה מערכת CRM מספקת לארגון וכיצד יכולה לשפר את המכירות בו?

מערכת CRM מספקת לארגון בו היא מוטמעת שלל תכונות המסייעות להתנהלות היום יומית השוטפת:

אלה הם רק חלק מהתכונות שמערכת ה-CRM מעניקה לארגון, כאשר אחד היתרונות הבולטים של מערכת CRM מוצלחת היא היכולת שלה לשפר את המכירות בארגון ולהוביל לתשואות כספיות. ממש כמו שהמערכת שלנו מבצעת בכל יום, עבור מגוון רחב של עסקים.

כיצד פועלת מערכת CRM לשיפור המכירות?

  • בשלב ראשון של הטמעת מערכת CRM בארגון שלך, מחברים את המערכת לתשתית שלה. בשלב זה מקשרים למערכת את האתרים, את עמודי הפייסבוק, את דפי הנחיתה, את הטלפוניה ועוד – ומבצעים חיבור ישיר לגוגל תוך ריכוז נתונים של מילות מפתח וחשיפת הקלקות.
  • בשלב השני מטמיעים את ממשק ניהול הפניות, אותו כל עובד יכול להפעיל באופן יעיל וללא ידע מוקדם. מערכת זו דואגת שהתראות אוטומטיות יניעו את העובד לפעולה בכל עת ותוודא כי משימות לא יתפספסו.
  • בשלב האחרון מבינים את המערכת, את קליטת הפניות בה, את דרכי יצירת הקשר ואת מקורות הגעת הפניות למערכת מאפיקים שונים כגון קמפיינים פרסומיים, מילות מפתח ועוד. לאחר הטמעת המערכת בארגון, ניתן לקבל תמונה מלאה של המתרחש באספקטים השונים הנוגעים לניהול קשרי הלקוחות. בהתאם, ביכולתך יהיה להבין במהירות אילו פניות הפכו לפגישות בפועל, אילו הניבו עסקה, אילו היו לא רלוונטיות וכמה עלתה כל פנייה לארגון.

התרומה של מערכת CRM לארגונים ולחברות

מערכת CRM תורמת לארגון ולעסק במגוון נרחב של דרכים. המערכת מסייעת לחסוך זמן רב ולבצע אוטומציה של תהליכים מוגדרים מראש. היא מסייעת בשיתוף המידע בין העובדים, שהופכת את זרימת העבודה לחלקה יותר, מספקת תמונה עדכנית של קשרי הלקוחות, מאפשרת שליטה ובקרה והכי חשוב – חוסכת זמן, טעויות וכסף.

Fix Digital – מערכת CRM לשיפור המכירות שמותאמת לצרכים שלך

חברת Fix Digital מתמחה בהטמעת מערכת CRM לשיפור המכירות בארגונים ועסקים בכל סדרי הגודל, תוך מתן תשומת לב להתאמה מדויקת לצרכי כל ארגון. אנו מספקים שירותי הטמעה, ייעוץ והכוונה לכל ארגון בהטמעת המערכת ובהתאמתה לצרכים המדויקים שלך.

למידע נוסף, ביכולתך ליצור עמנו קשר כבר עכשיו, נשמח לעמוד לרשותך!

כל המידע על מערכת CRM לעסקים

כל מה שצריך לדעת על מערכת CRM לעסקים – כתבות, מוצרים, מאמרים ומידע מקצועי בנושא.
מתעניינים במערכת CRM לעסקים לעסק, לחברה או לארגון? כל המידע לפניכם.

CRM בעברית

מערכת CRM לעסקים ולמגזר הפרטי בעברית

מה זה CRM

כל מה שצריך לדעת על מערכת CRM לעסקים ולמגזר הפרטי

מערכת ניהול לידים

מערכת CRM לעסקים ולפרטי לניהול לידים וייעול תהליכים

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content