לוגו חדש סמל שקוף

ניהול עסק בעזרת מערכת CRM

מערכת CRM בעברית

בעזרת מערכת CRM חדשה ניתן לנהל בקלות את העסק, משלב איתור הלקוחות ועד לניהולם השוטף כשהם גבר במאגר שלכם לאחר שרכשו מוצר או שירות פעם אחת לפחות. בואו ללמוד על מערכת CRM שלוקחת גם חלק פעיל בקידום ובחשיפה שלכם לקהלים רחבים לשם מציאת לקוחות פוטנציאליים.

חיבור המערכת לחשבונות ברשתות החברתיות

זהו השלב הראשון בהתקנת המערכת. היא תכיל בסופו של דבר את פרטי הפייסבוק והאינסטגרם, כמו גם מערכות רב מסר חיצוניות, כולל ווצאפ עסקי. כאשר אתם מיישמים קמפיינים שונים באותם רשתות, למערכת יהיו כלים לזהות אותם ולמדוד אותם אחד ביחס לשני.

מתן מספר וירטואלי אוטומטי לכל קמפיין מחובר

קמפיין מחובר הוא קמפיין שרשום על חשבון הפייסבוק, הגוגל או האינסטכגרם ואפילו הווצאפ שלכם. לקמפיין זה ישויך מספר וירטואלי אשר נועד לזהותו כאשר פונים חיצוניים התקשרו עמכם. מומלץ לא רק לזכור שהמספרים שייכים לקמפיין מסוים אלא גם לזכור מה היה בכל קמפיין על מנת לבדוק כדאיות של קידום המוצרים והשירותים השונים ולהעדיף את אלה שהכי קל לקדם ולהגיע באמצעותם לקהלי יעד חדשים כמעט בנו-טיים.

ניהול לקוחות קיימים שכבר נמצאים ב- CRM שלכם

ניהול לקוחות קיימים מתבצע באמצעות תיעוד פגישות ושיחות עמם וקריאת סיכומים מהמפגשים האחרונים שיסומנו בסטטוסים שונים כמו “מתקדם”, “ביטל”, “דחה למועד אחר” ועוד. פונים שמימשו את כל החובות כלפיכם נהפכים ללקוחות הקבועים שלכם שיאפשרו מעקב אחר הקשרים שלכם עמם ומימוש הבטחות ויעדים שונים. 

התאמה מושלמת של המערכת לעסק

מערכת CRM ניתן להתאים לכל עסק בנפרד. ניתן להוסיף לה פיצ’רים כמו מערכת להזנת קוד כתוב או גרירת ממשקים על מנת לייצר דפי נחיתה מעניינים. חשוב לבחור מערכת CRM שמתאימה לשימוש במקצוע שלכם, בנישה שלכם ובהתאם למבנה הארגוני אליו אתם רגילים בדרך כלל.,

בחירת מערכת CRM לעסק

את הבחירה חשוב לבצע על פי התמורות המתחוללות בעסק שלכם. ניתן להתאים לכם את ממשק מילוי כרטיסיית הלקוח על מנת שיוצג עליו חומר שרלוונטי עבורכם ועבור עבודתכם. בדרך זו קל יהיה לדעת מה הבטחתם לו בשיחה הקודמת ולאן גלשה השיחה דאז ובכך, לדאוג כי קשרי ספק-לקוח יהיו תמיד על הצד הטוב ביותר. 

כל המידע על מערכת CRM לעסקים

כל מה שצריך לדעת על מערכת CRM לעסקים – כתבות, מוצרים, מאמרים ומידע מקצועי בנושא.
מתעניינים במערכת CRM לעסקים לעסק, לחברה או לארגון? כל המידע לפניכם.

CRM בעברית

מערכת CRM לעסקים ולמגזר הפרטי בעברית

מה זה CRM

כל מה שצריך לדעת על מערכת CRM לעסקים ולמגזר הפרטי

מערכת ניהול לידים

מערכת CRM לעסקים ולפרטי לניהול לידים וייעול תהליכים

פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל

חברתנו חרטה על דיגלה להיות המובילה בהנגשת עולם הדיגיטל לבעלי עסקים, להעניק למשרד הדיגיטל את השליטה על התקציב הפרסומי ולנווט את הקמפיין למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירה, כמו פגישות ועסקאות.

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

כתבות נוספות:

שאלות ותשובות בנושא יצירת אוטומציות לשיווק ומכירות במערכת CRM

אוטומציות חכמות מייעלות את מאמצי השיווק על ידי שילוב מערכות ופלטפורמות שונות לתוך מערכת CRM אחת. זה מאפשר לעסקים לנהל קמפיינים, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ושיווק בדוא”ל ממקום אחד, חוסך זמן ומשפר את היעילות. בעזרת מערכת FixDigital CRM , עסקים יכולים להפוך משימות לאוטומטיות מה שמבטיח הספקים וחווית לקוח מהגבוהות ביותר בכוח אדם מינימאלי.

 

יצירת אוטומציות חכמות משפרת את תהליך המכירה על ידי הבטחה שטיפול בלידים מתבצע במהירות וביעילות. לדוגמה, אוטומציות יכולות לשלוח מיילים ללידים במעקב, הודעות WhatsApp ולהתתממשק למערכות תשלום, מה שמאפשר תגובות מיידיות לפניות של לקוחות ומקל על ביצוע עסקאות מכירה מהירות יותר. גישה מאורגנת זו מובילה לשיעורי המרה גבוהים יותר ולשביעות רצון משופרת של הלקוחות.

עסק רציני נהנה מאוטומציות חכמות מכיוון שהן מציעות סקירה מקיפה של פעילויות שיווק ומכירות, מה שמקל על מעקב וניתוח ביצועים. אוטומציות מפחיתות עבודה ידנית, ממזערות טעויות ומבטיחות שאף ליד לא יתפספס. על ידי ריכוז נתונים ותהליכים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות, לייעל אסטרטגיות שיווק ולשפר את תוצאות המכירות.

אוטומציות בהתאמה אישית במערכת FixDigital CRM מאפשרות לעסקים להתאים תהליכים לצרכים הספציפיים שלהם. זה כולל חיבור של יישומים, כלים ומערכות שונות כדי להפוך זרימות עבודה ייחודיות לאוטומטיות. דוגמאות כוללות שילוב עם פלטפורמות פרסום, אוטומציה של איסוף נתונים מדפי נחיתה והגדרת טריגרים ספציפיים לאינטראקציות עם לקוחות. אוטומציות מותאמות אישית אלו יוצרות נתיב חלק מהקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומשפרות את היעילות העסקית הכוללת.

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content