אפיון מערכת CRM – התאמה אישית לצרכי הלקוח
  • בבואכם לבחור מערכת CRM, חשוב לזכור כי הבסיס לבחירתכם הינו מתן מענה מקיף לצרכי הארגון, כאשר השאלה הנשאלת היא עד כמה מערכת ה CRM משרתת את החברה ועונה על צרכיה השונים?
    בעבר, הייתה מערכת ה CRM מיועדת לניהול קשרי לקוחות בלבד. אך כיום, במרוצת השנים בהם הטכנולוגיה לא חדלה מלהתפתח והתחרות בשוק רק הלכה וגדלה, מערכת ה CRM היא כבר לא אותה מערכת.
    מערכות CRM כיום מסייעות לניהול נכון של תהליכים מרכזיים בעסק לרבות: ניהול תהליכי מכירה, שיווק, זיהוי, שירות ושימור של לקוחות פוטנציאליים וקיימים. באמצעות מערכות CRM מתקדמות ניתן לעקוב אחר תהליך ההמרה בצורה של משפך שיווקי, לנהל את ערוצי הפרסום השונים ואף לבצע אופטימיזציות לאוטומציות חכמות בהתאם.
    Fix Digital CRM מסייעת בניהול חכם של כלל תהליכי השיווק בחברה לרבות יצירת נכסים דיגיטליים, חיבור של ערוצי הפרסום השונים, יצירת אוטומציות חכמות, ביצוע אופטימיזציות לקמפיינים ועוד.
    בנוסף, מערכת ה CRM של פיקס דיגיטל מאפשרת ניתוח היקפי של פניות, מקור הגעתם, מילת מפתח מובילה וכן מסייעת ביצירת תהליך פולו אפ חכם הכולל שימור לקוחות חכמים וזיהוי לקוחות פוטנציאליים.

שלבים בבחירה והטמעה של מערכת CRM

פיקס דיגיטל מתמחה בפיתוח תוכנת CRM מותאמת אישית לצרכים הייחודיים של כל עסק. תוך כדי התאמת המערכות שלכם למערכת ה CRM ולדרישות שלכם, אנו יוצרים פתרונות שישפרו את ניהול הלקוחות שלכם.

יתרונות פיקס דיגיטל - מערכת CRM המתאימה לצרכי הארגון: