לוגו חדש סמל שקוף

ממשק התראות לקמפיינים

המשאב היקר ביותר לכל עסק הוא הלקוחות שלו ואם בעבר התבססנו על היכרות אישית עם הלקוחות, כיום אנחנו פוגשים אותם במרחבים דיגיטליים בעיקר. לאור זאת, קמו פלטפורמות שנועדו להקל על עסקים את הגישה אל קהל היעד שלהם. קמפיינים בגוגל ובפייסבוק, לדוגמה, נועדו לגרום לעסק שלך לבלוט לעומת עסקים אחרים, תוך שימוש בארסנל רחב של כלים מקצועיים לקידום והפעלת ידע טכנולוגי ויצירתי כאחד – שהמטרה שלהם היא למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי וכך לנצל את התקציב שלך בצורה מיטבית. ואכן, זה עובד.

למעשה, זה עובד כל כך טוב, עד שכאשר ישנן פניות רבות וכניסות לעסק הדיגיטלי, צף ועולה הצורך לנהל אותן ביעילות. וכאן נכנס לתמונה ממשק הניהול הדיגיטלי שלנו, שמספק מערכת CRM (Customer Relationship Management) המותאמת במיוחד לצרכים של עסקים במאה ה-21.

כיצד ישפיע הקידום באמצעות הקמפיין על מחזור ההכנסות של העסק?

קידום באמצעות קמפיינים בגוגל ובפייסבוק מאפשר לעסקים להופיע בפני לקוחות רלוונטיים, אם  כתוצאה מנוכחות בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל ואם בפיד של פייסבוק.

הקידום בגוגל מתבצע עבור ביטויים שנבחרו בקפידה לאחר אפיון ועבודת חקר מעמיקה, במטרה להציג את העסק והשירותים שאותו הוא מציע, בעוד שבעזרת ניהול נכון של הקמפיין בפייסבוק ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות שיכירו את המותג וישתמשו בשירותיו >> ומכאן ליצור תנועת לקוחות בשני האפיקים (הטבעית והפרסומית) ולהגדיל את החשיפה, המאגר הלקוחות וכמובן שאת המכירות.

מתי ומדוע יש לבצע אופטימיזציה לקמפיינים?

מטרת הקמפיין היא להגדיל את התנועה באתר, אך כדי שהדבר יקרה באופן המדויק ביותר ותוך כמה שפחות הוצאות כספיות, נדרש תהליך האופטימיזציה. בהליך זה אנו בודקים את התנהגות הגולשים על פי מגוון רחב מאוד של קריטריונים, אשר קצרה היריעה מלפרט: החל בסוג המכשיר שבו הם משתמשים וכלה בפעולות שביצעו לאחר שנחשפו לקמפיין. כמו כן, אנו בודקים את תגובות הקהל על פי גיל, מגדר, מיקום, שעות פעילות בקמפיין ועוד.

באמצעות האופטימיזציה נוכל לבחון מדדים רבים שיוכלו לסייע למקד את קהל היעד ולהעלות את המכירות עוד יותר, לדוגמה: מהו קהל היעד המומלץ ומה גודלו, כמו גם מהן השעות בהן מומלץ לפרסם. בנקודה זו, ממשק התראות לקמפיינים יכול לסייע רבות לנהל את הלקוחות הקיימים וגם את הלידים, כך שאף לקוח פוטנציאלי לא ייפול בין הכיסאות.

ניהול קמפיינים ויצירת התראות מעולם לא היו כה פשוטים

פיקס דיגיטל מציעה מערכת CRM בעברית רהוטה, המספקת מעקב יעיל אחר התפתחות הקשר עם כל לקוח פוטנציאלי. מערכת ניהול הלידים והלקוחות מבטיחות את מיצוי הקמפיין הפרסומי וההשקעה בו. בעזרת המערכת, עובדים שלהם אינטראקציות עם לקוחות יכולים לקבל גישה לכל המידע הנחוץ להם כדי להתנהל ביעילות ומהירות מול כל לקוח, לקבל התראות בזמן אמת על פעולות שלקוח מבצע ועוד. כלים אלה הופכים את כל סדר העבודה ליעיל ביותר ואת רווחיות הקמפיין למקסימלית.

היתרונות שבניהול קמפיינים באמצעות פיקס דיגיטל

פיקס דיגיטל מציעה מערכת CRM מומלצת על ידי בעלי עסקים רבים, עקב שלל היתרונות שלה. בין היתר, מספקת המערכת מקסימום מידע בנוחות וידידותיות לכל משתמש. כל הפניות מכל ערוץ שיווקי יוצגו תוך יצירת השוואה ביניהם, כדי שהעסק יוכל ללמוד היכן הקמפיין שלו אפקטיבי במיוחד – והיכן פחות. המערכת מבצעת פילוחים על פי מילות מפתח וקהלי יעד ועוקבת אחר כל פנייה. ניתן לסמן בנוחות אלו פניות כרלוונטיות פחות >> על מנת להתמקד באלו הרלוונטיות יותר, לקבל רשימות לקוחות על פי מצב הטיפול בפנייתם וליהנות מעשרות תוספות שהופכות את העבודה בקמפיינים לפשוטה ויעילה במיוחד.

יתרה מזאת, הממשק של פיקס דיגיטל כולל פיצ’רים ייחודיים שהופכים את השימוש בו לאינטואיטיבי וקל. למשל על ידי בחירת העמודות החשובות לך למעקב, חיבור וסנכרון יומנים של גוגל ואאוטלוק 365, קליטת שיחות בזמן אמת ישירות למערכת, חיבור לאתרים ולדפי נחיתה קיימים, חיבור ל-WhatsApp, תזכורות אוטומטיות, שליחת SMS התראות לשיחות שלא נענו ועוד.

באמצעות הממשק שלנו יתבצע חיבור בין כל הערוצים שבהם לעסק שלך ישנה נוכחות דיגיטלית, את כל הנתונים ניתן לראות במסך אחד במטרה אחת – לתת לך מקסימום מידע במינימום זמן. כך ניתן לצמצם שעות עבודה יקרות לטיפול בלידים ולקוחות וזאת בלי לפספס אף לקוח.

פתח כרטיס תמיכה

תנאים כלליים

תנאי התקשרות:

  • המחירים אינם כוללים מע”מ
  • תקופת ההתקשרות הינה חודש בחודשו על בסיס שימוש.
  • בסיום כל חודש ההתקשרות תחודש אוטומטית, אלא אם כן התקבלה הודעה מראש ובכתב בתקופה של 14 יום טרם סיום החודש למייל office@fixdigital.co.il
  • התשלום ישולם באמצעות כרטיס אשראי ולפי שימוש/צריכה חודש בחודשו.

מבוא:

  1.  המבוא והתנאים הכלליים להסכם זה מהווים חלק בלתי נפרד מימנו:
  2.  בהסכם זה, למונחים שלהלן תהא המשמעות הנקובה בצידם:
  3.  המזמין – הלקוח כאמור בהסכם זה “החברה”/”הספק” – FixDigitalLtd – פיקס דיגיטל  בע”מ / משתמש – כל אדם ו/או גוף ו/או גורם אשר נכנס לפלטפורמה / ה”שירותים”-  השירותים שיעניק הספק למשתמש, כמפורט לסעיף 1 לעיל.

תנאים כלליים:

  1.  הפרה יסודית של ההסכם ו/או ביטול העסקה/החיוב החודשי לפני תום תקופת ההסכם יחייבו את המזמין בעלות מלאה עפ”י הסכם זה ללא קשר לסיבת או מועד הביטול.
  2.  על כל חריגה בתנאי התשלום, כפי שנקבעו בהסכם, יחויב הלקוח בריבית חריגה כפי שתקבע מעת לעת ע”י בנק ישראל.
  3.  מוסכם כי לספק תהא הזכות להעלות מחירים וכי המזמין מתחייב כי לא תהייה לו כל טענה בעניין זה. למען הסר ספק, בנסיבות אלו יוכל המזמין להפסיק את ההתקשרות אלא אם עליית המחירים נגרמה עקב חריגה מהחבילה אותה רכש המזמין.
  4.  חתימת המזמין על הסכם זה מהווה אישור סופי להזמנת השירותים הנ”ל והתחייבות בלתי חוזרת ובלתי מותנית לתשלום בהתאם לאמור בהסכם זה ותנאיו.
  5.  למרות האמור בהסכם זה, אי התשלום במועד של תשלום כלשהו, כולו או חלקו, ע”י המזמין, מהווה הפרה יסודית של הסכם זה והספק יהיה רשאי להפסיק מידית את השירותים, כולם או חלקם, עפ”י שיקול דעתו הבלעדי של הספק, ולהסיר את התכנים ו- זאת מבלי לפגוע בסעדים הנוספים העומדים לרשות הספק על פי כל דין.
  6.  הצדדים מסכימים כי לספק עומדת הזכות הבלעדית להפסיק לאלתר את השירותים, כולם או חלקם, במידה והסכם זה יופר על ידי המזמין, לרבות הפרת תנאי השימוש במערכת ו/או התנאים הכלליים להסכם זה, וזאת ללא מתן הודעה מראש ולמזמין לא תהא כל זכות ו/או טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין הפסקת שירותים, כולם או חלקם, ו/או נזקים כלשהם שנגרמו ו/או אשר יגרמו עקב הפסקה זו. מובהר כי אין בהפסקת השירותים כדי לגרוע מזכותו של הספק לממש את מלוא התשלום המגיע לו עפ”י הסכם זה.
  7.  המזמין מצהיר ומתחייב כי הינו האחראי הבלעדי לכלל החומרים ו/או התכנים ו/או המידע המפורסמים על ידו ו/או ע”י גורמים מצדו על המוצרים של החברה. לרבות תמונות עיצובים, פונטים וכיו”ב. משום הפרת הוראת כל דין ו/או משום פגיעה בזכויות כלשהן של צדדי ג’, לרבות זכות קניין רוחני מכל מין וסוג שהוא ו/או כל חומר המהווה לשון הרע על האדם ו/או הפוגע בפרטיותו ו/או כל חומר שפרסומו נאסר לפי הוראות כל דין ו/או כל חומר העלול להטעות צרכן, כמשמעות הדברים בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 , או כל דין אחר. המזמין הינו האחראי הבלעדי לכל החומרים ו/או התכנים ו/או המידע הנ”ל המתחייב לפצות ו/או לשפות את הספק בגין כל הוצאה ו/או נזק, לרבות הוצאות משפטיות, שיגרמו לה עקב הפרת הסכם זה /או פגיעה בזכויות צד שלישי כלשהו בשל הפרת סעיף זה וכל זאת מיד עם קבלת דרישה ו/או תביעה מאת צד ג’ בשל הפרה של המזמין כאמור בסעיף זה.
  8.  מייל לפתרון תקלות וקבלת מענה על בעיות support@fixdigital.co.il
  9.  כל הדרכה נוספת מעבר לשעות ההדרכה שיוקצה בתהליך ההקמה תהיה כרוכה בתשלום של 200 ₪ + מע”מ לשעה.
  10.  הצדדים להסכם זה מסכימים כי בכל סכסוך שיתגלע בין הצדדים בגין הסכם זה, על כל הנובע ממנה, תהא אך ורק לביהמ”ש השלום בפתח תקווה ו/או לביהמ”ש המחוזי בתל אביב לפי העניין סמכות מקומית ייחודית.
  11.  בחתימת המזמין על הסכם זה ותנאיו מצהיר המזמין כי קרא היטב את ההסכם על כל חלקיו ותנאיו והינו מבין ומסכים לכל הוראותיו ומוותר באופן מוחלט וללא סייג לכל טענה של אי התאמה ו/או טענה בדבר חוזה אחיד.
  12.  כתובות הצדדים כאמור בהסכם זה הינן כתובות למשלוח כל הודעה ו/או מסמך הקשורים להסכם זה. ניתן לשלוח הודעות באמצעות דואר רשום או באמצעות דואר אלקטרוני בלבד שיצורף אישור משלוח לדואר רשום ואישור קבלה לדואר אלקטרוני.
Skip to content