מערכת CRM – הטכנולוגיה שעושה את ההבדל

  • חלק מניתוח תהליך המכירה בחברה חשוב לבדוק את המשאבים אשר לוקחים חלק בתהליך: כוח אדם, מוקדים טלפוניים, מערכות טכנולוגיות ועוד. מחקרים מראים כי ברוב המקרים הבעיה אינה בכוח אדם אלא במערכות הטכנולוגיות בהם הוא משתמש על מנת להגיע ליעדי המכירה המוצבים לפניו.
    לרוב, המערכות מורכבות מדי למשתמשים בהן מה שגורם להיעדר שיתוף פעולה של אנשי המכירות והטלמרקטינג עם אותם מערכות. מדובר במצב בו הגורם למינימום תיעודים, מינימום אפשרות למעקב ופיקוח ומקסימום הפסד של לקוחות פוטנציאליים וחוזרים.

אז כיצד בכל זאת מפיקים את המירב מהמערכת?

  • בשלב הראשון חשוב להבין מה הבעיה של משתמשי הקצה עם המערכת. על מנת להבין את הבעיות לעומקן מומלץ לנסות בעצמכם לעבוד על המערכת כאנשי מכירות וטלמרקטינג ולחוות את השימוש במערכת ואת הבעיות העולות מכך. בשלב השני צריך לנתח את הצרכים של החברה עליהם המערכת נועדה לענות. ניתוח הצרכים צריך לכלול את התהליכים של כל מחלקה ואת אופן ביצועם. בשלב זה תוכלו לקבל את התשובה לשאלה “האם המערכת עונה על צרכי הארגון בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר?” במרבית המקרים תופתעו לגלות שהמערכת היקרה ביותר היא לאו דווקא הטובה ביותר לארגון ולצרכיו ולכן חשוב לבחון מערכות CRM מומלצות נוספות. חשוב לבדוק שמאפייני המערכת והמודולים אותם המציעה יסייעו להתהליך המכירה: יצירת התראות, הקמה וניהול אוטומציות חכמות וכן הצגה מלאה נתונים אודות קשרי לקוחות ותהליכי מכירה בחברה. 
  • חשוב לבחור במערכת מתקדמת המציעה מבחר רחב של מודולים החל מניהול פרסום ועד לניהול לידים וקשרי לקוחות.

Fix Digital CRM - הבחירה הנכונה לחברה שלך

  • פיקס דיגיטל הינה מערכת CRM חכמה מתקדמת עם ממשק קל ונוח לתפעול בשפה העברית.
    המערכת מציעה ללקוחותיה מבחר אפשרויות החל מניהול הפרסום הדיגיטלי ועד לניהול חכם של לידים וקשרי לקוחות והכל במערכת אחת.
    הצוות המקצועי של פיקס דיגיטל מבצע אפיון מקיף ומתאים את המערכת לצרכי החברה בצורה הטובה ביותר שתעזור לכם להגדיל את מחזור המכירות החודשי.

החלפת מערכות והטמעתן בחברה

  • בשלב זה, לאחר שהסקתם את המסקנה כי המערכת הנוכחית עליה נהגתם לעבוד אינה משרתת את המטרה, מתחיל תהליך של בחירה, אפיון והטמעה של מערכת CRM חדשה בחרה.

בחירת המערכת:

  • חשוב לבחור במערכת מתקדמת המציעה מבחר רחב של מודולים החל מניהול פרסום ועד לניהול לידים וקשרי לקוחות.

אפיון המערכת:

  • אפיון המערכת יתבסס על הגדרת צרכים ומטרות של החברה כאשר המערכת צריכה לספק את המענה הטכנולוגי האולטימטיבי לצרכים אלו לצד ממשק קל ונוח לתפעול

הטמעת המערכת בחברה:

  • בשלב זה מבצעים את ההגדרות הראשוניות במערכת בהתאם לאפיון ולאחר מכן מבצעים הדרכה למשתמשי הקצה על אופן השימוש במערכת והמודולים שהיא מציעה