לוגו חדש סמל שקוף

ניהול חיבורים ואוטומציות חכמות

מערכת CRM היא מנגנון שיאפשר לך התממשקות מהירה ופשוטה למערכות, אתרים ורשתות חברתיות. היא מאפשרת ניהול קשרי לקוחות יעיל ומסודר, מאגדת כלי ניהול עסקיים ממוחשבים ומובילה למיקסום מכירות על ידי שימוש בכלים אוטומטיים.

מה היתרונות של מערכת ניהול חיבורים ואוטומציות חכמות לעסק שלך?

יתרונות ההתממשקות

יתרונות האוטומציה

כיצד פועלת המערכת לשיפור מכירות?

שלב ראשון הוא הטמעת מערכת CRM. המערכת תחובר לתשתית, לאתרים לרשתות החברתיות ולמערכת הטלפוניה. יבוצע חיבור לגוגל וייערך ריכוז נתוני מילות מפתח וחשיפת הקלקות.

שלב שני הוא הטמעת ממשק ניהול הפניות, שפשוט לתפעול ואינו דורש ידע מוקדם. מערכת האוטומציה תוודא שאף משימה או לקוח לא יישכחו – וכי כל ליד יקבל טיפול מיטבי שיתורגם למכירה.

שלב אחרון הוא הבנת המערכת – כיצד היא מסייעת לך בהגדלת מכירות, דרכי יצירת קשר וקבלת פניות מלקוחות פוטנציאלים ממסלולים שונים (קמפיין פרסומי, מילות מפתח וכו’). לאחר ההטמעה והמערכת נכנסה לפעולה, ניתן לקבל תמונה רחבה ומקיפה של ניהול קשרי הלקוחות שלך וכיצד ניתן לשדרג את העבודה. התוצאה תהיה ייעול משמעותי של אופן העבודה ושיפור המכירות.

 

תרומת ניהול חיבורים ואוטומציות חכמות לעסק שלך

ניהול חיבורים ואוטומציות של מערכת CRM ייחסכו לך זמן וכסף. המערכת מבצעת אוטומטית תהליכים שהוגדרו מראש, מסייעת בשיתוף מידע, מעניקה תמונת מצב עדכנית ומאפשרת שליטה, בקרה וזרימת עבודה חכמה. כך ייחסכו טעויות רבות והמכירות יגדלו.

Fix Digital CRM - לשיפור המכירות שמותאמת לצרכים שלך

חברת Fix Digital מומחית בהטמעת מערכת CRM לשיפור מכירות בחברות, עסקים וארגונים. תוך תשומת לב מיוחדת להתאמה מדויקת לצרכיך.

למידע נוסף, זה הרגע ליצור איתנו קשר. נשמח לעמוד לרשותך ולספק לך ייעוץ ושירות מקצועי מותאם עבורך – נציגינו ממתינים לפנייתך.

פתח כרטיס תמיכה

הירשמו עכשיו זה חינם!

בתוך שניות תוכלו להשתמש בתוכנה FixDigital CRM

או
Skip to content