לוגו חדש סמל שקוף

מערכת CRM חכמה - פתרון דיגיטלי לשיפור ביצועים בחברות וארגונים

בעולם המודרני המתפתח בו מרבית המכירות מגיעות מפרסום דיגיטלי בפלטפורמות השונות, מרבית החברות יעדיפו מערכת CRM אחת שמקנה את כל הכלים והאינטגרציות שיאפשרו לעסק לנהל את תהליכי הפרסום והמכירה בצורה הטובה והחכמה ביותר, אך האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

 

מה מאפיין מערכת CRM אידיאלית?

 

מערכת CRM אידיאלית לחברות ועסקים מאפשרת מענה ופתרון חכם ויעיל במבחר תחומים:מכירות, פרסום ושיווק, שירות לקוחות וביצוע תהליכי פולו-אפ, תפעול, התנהלות תקציבית, תקשורת פנים ארגונית וכמובן סנכרון מלא לאוטומציות שיווקיות חכמות.

 

כפי שציינו מעלה, בעלי עסקים ואנשי פרסום מעדיפים מערכת חכמה אחת שתאגד את כל המידע אודות קהל הלקוחות הפוטנציאלי ותעניק לנו פתרונות מקצועיים כגון:

היכן ניתן למצוא מערכת שכזו?

למצוא מערכת המאפשרת לבצע את כל הפעולות במקום אחד זוהי משימה לא פשוטה שלרוב מצריכה פיתוחים מתקדמים אשר לוקחים זמן וכמובן  משאבים כלכליים.

 

במרבית המקרים, הנסיונות לשלב את כל הפונקציות במערכת אחת עשוי לפגוע ביעילותה יותר מאשר להועיל ולכן במרבית המקרים יעדיפו בעלי העסקים לשלב עבודה על שתי מערכות במקביל:

במקרים אלו ארגונים מקבלים מידע משלושה מקורות שונים דבר העשוי לעיתים ליצור בלבול, האטה משמעותית בתהליכי העבודה, שימוש בתקציבים גבוהים שלא לצורך ועוד.

ולכן אנו ממליצים על המערכת CRM החכמה של פיקס דיגיטל המאפשרת לנהל את כל תהליכי הפרסום והמכירה במקום אחד.

Fix Digital CRM - המערכת שעושה לכם סדר

פיקס דיגיטל הינה מערכת CRM חכמה המאפשרת ניהול של כלל תהליכי הפרסום והמכירה בארגון בצורה יעילה ונוחה. המערכת של פיקס דיגיטל מאפשרת ביצוע של מבחר פעולות לרבות:הקמת קמפיינים, ניתוח נתוני פניות לפי מקור הגעתם, ניהול תהליכי קשרי לקוחות לרבות הזנת סטטוס לכל פנייה, יצירת מספרים מספרים וירטואליים לפי ערוצי הפרסום השונים ואף מאפשרת אינטגרציה של מערכות חיצוניות לרבות: חשבשבת, SAP , רווחית, חשבונית ירוקה, ICOUNT ועוד מבחר מערכות חכמות בתחומים שונים כך שתוכלו לנהל את כל תחומי העסק במקום אחד

פתח כרטיס תמיכה

Skip to content